Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość zrozpaczona.ona. :<

Sponsoring, a spełnienie marzeń.

Polecane posty

Mam 20 lat, studiuję dziennie. Pochodzę z dobrego domu w którym się powodzi. Od dobrych 15 lat konie stały się moja największa pasją - całym moim życiem. Jeździłam - nie licząc licznych przerw od dobrych 8 lat. Od 7 lat namawiam rodziców na kupno własnego rumaka - nie działa nic - żadne formy rozmowy, próśb. Obecnie nie jeżdżę bo dość już mam tego, iż przychodzę do stajni, czeka na mnie przygotowany do jazdy koń, po czym kręcę się godzinę z 5 innymi osobami po placu, później zsiadamy, odstawiamy konie i dziękuję.. Potrzebuję czegoś więcej - znalazłam konia, nie drogi, znalazłam pensjonat - w przyzwoitej cenie, przygotowałam wszystko co potrzebne.. Niestety. Stąd mój pomysł na znalezienie sobie sponsora. Myślę o tym coraz częściej, tym bardziej, że koniem niebezpiecznie interesuje sie coraz więcej osób. Tylko powiedzcie dlaczego to tak musi być? Dlaczego rodzice sa tak nieczuli, żebym musiała posuwać się do aż takiego poniżającego kroku jakim jest sponsoring, widząc, że tak mi zależy? :

Levviatan, naturalnie, że nie chce. To będzie dla mnie strasznie trudne, ale czuję taka okropna potrzebę kupna tego konia, spełnienia swojego marzenia które juz we mnie tak mocno dojrzało :(

Możesz spróbować znaleźć sobie sponsora, czemu nie. W końcu jak rodzice nie chcą Ci pomóc rozwijać twoich pasji to jaki masz wybór. A ile taki koń kosztuje?

Gość idzielatoooooooo
czyli ogólnie potrzebujesz dwóch koni :D

Gość Lemingowy
Konie mechaniczne, stajnia Ferrari? A dlaczego nie miałabyś tego sobie sama zapewnić, uczciwą pracą i wyznawaniem odpowiednich wartości?

Gość lamota numero 5