Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Czarna_Rayla

Studentki współlokatorki

Polecane posty

Mam do was kilka pytań (skierowanych w zasadzie do dziewczyn które mieszkają / mieszkały w jednym pokoju z inna dziewczyną) ,ale nie da się go zadać bez opisania całej sytuacji, więc najpierw opis, a pytanka na końcu. :) Jestem studentką drugiego roku i mieszkam w akademiku w pokoju dwu osobowym z rok młodszą koleżanką. Jak to bywa w akademikach nie ma tu "przesadnej" prywatności, zwłaszcza jeśli chodzi o życie seksualne i masturbacje. Łazienki są wspólne na 4 pokoje, a poza tym znajdują się przy korytarzu, więc nie da się za bardzo sobie tam dogadzać nawet samej. Więc trzeba to robić w malutkim pokoju (jakieś 3,5 metra długości na 2,5 szerokości i łóżko piętrowe). W zeszłym roku nie miałam z tym problemu bo jakimś cudem nie przydzielono mi żadnej współlokatorki, więc wieczorami mogłam się w spokoju masować. :P W tym roku mieszka ze mną Marta, dziewczyna z pierwszego roku. Dziewczyna jest bardzo spoko i nie mamy ze sobą żadnych problemów. Tak się składa ze prawie niema takich chwil żebym zostawała sama w pokoju, wiec na początku nie robiłam TEGO wcale, bo wstydziłam się, że mogłaby to usłyszeć. Ale w końcu każdy ma swoje potrzeby więc pewnej nocy to zrobiłam. Przestałam się trochę krępować i co którąś noc sobie "dogadzałam". Marta po jakimś czasie tez zaczęła to robić na łóżku pode mną, słyszałam jej przyspieszony oddech i ciche jęki i jestem pewna że ona słyszała moje. Z początku ignorowałyśmy to ze dryga z nas się masturbuje. Teraz już tak do tego przywykłyśmy nawet rozmawiamy ze sobą w tych sytuacjach, w stylu "morkutka jesteś?", "który to już raz dzisiaj?", "co tym razem, palcowanie czy masowanie?". Czasem nawet robimy to jednocześnie, każda u siebie na łóżku, i gadamy w stylu "doszłaś już?" itp. Zawsze na zasadzie żartu.