Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość znp studentka

Rodziny wielodzietne.

Polecane posty

Gość znp studentka

Witam! Jestem studentką III roku Pedagogiki Opiekuńczo - Wychowawczej w Wyższej Szkole Pedagogicznej ZNP w Warszawie, przeprowadzam badania na temat rodzin wielodzietnych. Celem badania jest ukazanie zarówno pozytywnych jak i negatywnych aspektów wielodzietności. Uprzejmie proszę o wypełnienie niniejszego kwestionariusza, który pomocny będzie w ukazaniu rzeczywistej sytuacji rodzin wielodzietnych. Kwestionariusz składa się z dwóch części. Pierwsza część dotyczy informacji o członkach rodziny, druga sytuacji w rodzinie. Kwestionariusz zawiera pytania typu otwartego oraz półotwartego. Bardzo proszę o udzielanie rzetelnych, szczerych odpowiedzi na zadane pytania. Kwestionariusz jest w pełni anonimowy i posłuży tylko do mojego osobistego wglądu. Z góry dziękuję za wypełnienie kwestionariusza. Część I. Informacje o członkach rodziny. 1. Liczba członków rodziny i wiek każdego z nich. 2. Miejsce zamieszkania rodziny: a) miasto b)wieś 3. Wykształcenie matki: a) wyższe b) średnie c) podstawowe lub zawodowe d) inne (jakie?) 4. Wykształcenie ojca: a) wyższe b) średnie c) podstawowe lub zawodowe d) inne (jakie?) 5. Status zawodowy matki: a) niepracująca b) pracująca c)inny (jaki?) 6.Status zawodowy ojca: a) niepracujący b)pracujący c)inny (jaki?) 7.Sytuacja materialna rodziny: a)bardzo dobra b)dobra c)wystarczająca d)zła Część II. Informacje o sytuacji w rodzinie. 1.Jaki typ rodziny Pani/Pana rodzina prezentuje? ( rodzina pełna, niepełna, zrekonstruowana). W przypadku rodziny niepełnej lub zrekonstruowanej - jak przedstawia się jej skład. 2. W przypadku rodziny zrekonstruowanej lub niepełnej - jakie problemy związane z taką formą rodziny Pani/ Pan obserwuje? 3.Jakie pozytywne strony dostrzega Pan/Pani w posiadaniu