Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość biedra201

Zdałam sobie sprawę, że nie mam szans na pracę

Polecane posty

Gość biedra201

Szukam od roku, wysłałam mnóstwo CV. Jestem po szkole średniej, mam maturę. Powiecie, że to za mało żeby znaleźć pracę. Ja myślę, że nie, oferty które mnie interesują nie wymagają studiów czy specjalistycznych kursów. Bo interesuje mnie praca w sklepach odzieżowych, obuwniczych, przemysłowych itp (byle nie w spożywczych), pracownik biurowy (tu też w ogłoszeniach nie wymagają cudów, komputer obsługiwać umiem, inne urządzenia też), opiekunka do dzieci, wykładanie towarów... Sporo takich ofert w moim mieście ale ja nie mam szans dostać takiej pracy. 🌻 Po szkole nie mam doświadczenia, to mnie skreśla od razu. Dodatkowo, na jedno miejsce zgłasza się kilkadziesiąt osób. Skąd to wiem? Było ogłoszenie u mnie, że przyjmą do pracy za (uwaga!) 4 zł na godzinę. Dzień później pojawiła się informacja, że dziękują za CV i proszą, żeby więcej nie wysyłać, bo mają już ich za dużo i ciężko będzie wybrać (potrzebowali 2 albo 3 pracowników, w tym jednej osoby z wykształceniem wyższym i znajomością języków). Znajomości brak, urząd pracy też nie pomaga, starałam się o staż kilkakrotnie, bez efektu, nie mam doświadczenia, jestem skreślana. 🌻 Póki co jestem na utrzymaniu rodziców i wiem, że im to nie przeszkadza, będą mnie wspierać finansowo ale mi to przeszkadza, chciałabym mieć parę groszy dla siebie, nie prosić rodziców o pieniądze bo bogaczami nie są. Nie wiem, co robić, nie wiem.

Gość biedra201
a, zapomniałam. Orzeczenia o niepełnosprawności również nie posiadam.

Gość psyToswinieee
wiem co czujesz ja tez dlugo nie moglam znalezc pracy nigdzie mnie nie chcieli. Probuj dalej moze w koncu sie uda

Gość tak mi się wydaje że