Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

czy hpv wychodzi w cytologii?

Polecane posty

Gość gość

mam od jakiegos czau problemy ginekologiczne, od 3 dni bol w gardle, ranki, nieprzyjemny zapach z ust, jestem zapisana do lekarza na dniach. mam pytanie, czy jesli miesiac temu miałam robioną cytologie i posiew, wyszły prawidlowo, to moge byc spokojna? czy hpv wykrywa cytologia?

Gość nuumen
Tak, w cytologii będzie wzmianka o tym, czy masz wirus HPV, czy nie. Mi wyszedł 2 razy, za trzecim nie. Lekarz mówił, że organizm może go zwalczyć samoistnie.

Gość gość
pierwsze słysze ze hpv wychodzi w cytologii! to jakas bzdura albo miałas jakas rozszerzona cytologie. i bzdura ze hpv mozna zwalczyc- otóz nie i powiedzialo mi to paru ginekologów nie byle jakich. sama mam hpv i wiem co mówie. ten wirus jest do konca zycia tyle ze moze pozostawac w uśpieniu i moze wówczas nie jest aktywny. ale masz go do konca zycia. organizm nie moze go zwalczyc chyba ze sa jakies nowe leki o których nie wiem. ale samoistne wyleczenie to predzej cud niz fakty. aby wykryc hpv robi sie specjalne badanie jak np na hiv , toksoplazmoze itp. ten twój lekarz to jakis konował. ale zwykła cytologia z pewnoscia go nie wykaże, ewentualne stan zapalny spowodowany przez ten wirus. mi cytologia tez wychodzi super a wirusa jak miałam tak mam.

Gość gość
dodam ze latami mozesz nie miec objawów, a wystarczy osłabienie czy nawet okres i wirus sie uaktywnia. u mnie np po latach uspienia pojawił sie w ciąży.

Gość nuumen