Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Areosławww

Jestem nieśmiałym chłopakiem i żadna kobieta się mną nie interesuje

Polecane posty

Gość Areosławww

Znam wiele dziewczyn, a mimo to ciągle jestem sam:(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Edward Honda
Na tym forum każdy kto nie miał dziewczyny powinien napisać ile ma lat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Areosławww
Mam 23 lata i jestem studentem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Areosławww
Miałem nadzieję, że na studiach poznam dziewczynę, z którą mógłbym się spotykać, ale jak widać nie jest mi to przeznaczone. Jestem zbyt zakompleksiony i zamknięty w sobie i nie mam czym kobiecie zaimponować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Areosławww
:(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Areosławww
Czy w świecie, w którym rządzi pieniądz i szpan spokojny student ma jakieś szanse na kobietę?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Areosławww
Nie chcę tyle czekać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Edward Honda
Ja mam 31 lat zaczynam studia i lidze ze właśnie teraz w ciągu kilku lat lat zadmakuje życia i będę w zwiazku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Areosławww
Nie mam pojęcia dlaczego tak jest. Może i jestem spokojny, ale z zainteresowaniami, dużo czytam, znam się na muzyce, filmie, trenuję wspinaczkę wysokogórską i snowboard, no i co najważniejsze, jestem sympatyczny i kulturalny. Z wyglądu średnio jestem zadowolony -ciemny blondyn, 187 cm wzrostu, niebieskie oczy, włosy nieco dłuższe, nieco zgarbiona sylwetka, strasznie chudy, w okularach, nieco skrzywiony nos, oliwkowa karnacja.