Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Fryzjer - reklamacja

Polecane posty

Gość gość

Witam. Otóż 2 dni temu byłam u fryzjera miałam robioną dekoloryzację z czarnego na brąz plus obcinanie i modelowanie, niestety kolor jaki mi wyszedł nie jest jednolity, a tak miało być. Pani fryzjerka powiedziała, że takie światło jest, ale na dworze przy dziennym świetle będzie cały kolor i jak umyje również się wyrówna. Jednak tak się nie stało, na czubku głowy mam brąz lecz jaśniejszy od tego na końcówkach i tu mam pytanie, mam zamiar iść do fryzjerki i powiedzieć jej, że nie jestem zadowolona z tego efektu i, że kolor jednak się nie wyrównał. I czy jest możliwość, aby ta fryzjerka zrobiła na nowo koloryzację na swój koszt? W końcu 200 złotych za wszystko wzięła i nie był to jakiś super salon i nie w wielkim mieście. Proszę o odpowiedź.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
na pewno chcesz, żeby ta fryzjerka jeszcze raz farbowała Ci włosy? ja bym zażądała zwrotu pieniędzy poniesionych na farbowanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
ale Ci bzdur nagadała ehhh

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
domagaj się zwrotu kasy !!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×