Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

NIE ODEBRAŁAM PRZESYŁKI PŁACENIA PRZY POBRANIU CO DALEJ?

Polecane posty

Gość gość

akurat nie było mnie w domu, a na zakupie mi zależy, w takim razie co mam zrobić? kurier daje poczcie w pobliżu? nie rozumiem tego. mam się skontaktować ze sklepem, by mi przysłali jeszcze raz? proszę o pomoc, nie wiem o co w tym chodzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
pomocy??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
kto ci to miał w końcu dostarczyć -kurier czy poczta?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
kurier siódemka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
no to dzwoń do fimry kurierskiej i podaj numer przesyłki to ci pewnie dadzą nr tel do kuriera który ma ta przesyłkę. Poczta nie ma nic wspólnego z kurierami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość mikorasso
ma obowiązek spróbować dostarczyć drugi raz kolejnego dnia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
co mam teraz zrobić? zadzwonić do tego kuriera z numerem zamówienia by mi przysłał jeszcze raz np. jutro czy jak? czy kurier daje poczcie bym sobie odebrała czy już przepadło?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
na pewno drugiego dnia ma prawo spróbować? o tej samej porze?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Przecież ci piszę że poczta ci nie dostarczy przesyłki bo im nic do tego!! Ja zadzwoniłabym do kuriera żeby umowić się na kolejny raz. Nie ma sensu czekac aż sam przyjedzie bo znów się rozminiecie i przesyłka wróci jako nieodebrana do sprzedawcy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
dobra, ale co jak zadzwonię, będę musiała pokryć koszty ponownego nadania mi jutro? czy oni mają obowiązek ponownie spróbować dostarczyć bez dodatkowych kosztów?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Ty chyba nie masz pojęcia jak działa firma kurierska co? Przeciez przesyłki nie odesłali do nadawcy jeszcze. :O Kurier ma twoją przesyłkę i całkiem możliwe że przebywa gdzieś niedaleko albo np. będzie wracał i po drodze ci podrzuci. Zadzwoń i zapytaj.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
czyli gdzie mam zadzwonić? na główny numer firmy z podaniem numeru zamówienia? i oni się skontaktują z tym co ma ją? nie mam bezposredniego numeru tel do tego co ma tą paczkę...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Na ten numer dzwoń: (22) 777 77 77 -to kontakt do siódemki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×