Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość luska 1

Guzek na wardze sromowej mniejszej co to

Polecane posty

Gość luska 1

Witam dwa dni temu pojawił mi sie guzek na wardze sromowej. Znajduje sie on po wewnętrznej stronie warg. Z wyglądu przypomina trochę takiego nabrzmialego pryszcza. Skóra na nim jest naciągnięta i taka jakby błyszcząca. Przy dotknięciu i czasami przy chodzeniu czuje ból. Wie ktoś co to jest? Jestem umówiona do lekarza ale dopiero za kilka dni i sie zastanawiam co to. Miała któraś takie coś?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Czyrak albo pryszcz grzybiczy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Może to być powiększony gruczoł Bartholina a nawet rozpoczynający się jego ropień. Bardzo dbaj w najbliższym czasie o higienę a jeśli sam nie zniknie trzeba udać się do lekarza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość luska 1
a da sie czymś zmniejszyc bolesnosc tego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Trudno powiedzieć nie widząc schorzenia. Obawiam sie jednak że jeśli to istotnie ropień gruczołu Bartholina to w fazie gdy jest bolesny i - jak napisalaś - "obrzmiały" bez interwencji lekarza się nie obedzie. Z tym że samo ew. nacięcia ropnia zalatwia problem tylko polowicznie. Prawdopodbnie jego przyczyną jest jakaś infekcja narzadu rodnego która trzeba zdiagnozować i wyleczyć. W przeciwnym razie ropień może powracać. Do czasu wizyty u lekarza (oby jak najszybciej!) - zapytaj w aptece o preparat łagodzący podrażnienia narzadów rodnych ktory mozna nabyć bez racepty i zastosuj. Może trochę pomoze ale raczej całkiem nie wyleczy. Ale na 24 godz. przed wizytą zaprzestań by lekarzowi nie zaciemniać sytuacji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość