Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Martini z oliwką

Mój chłopak zmusza mnie do spędzania czasu z dziećmi jego siostry

Polecane posty

Gość Martini z oliwką

Mieszkamy daleko od naszych rodzin (700 km), przeprowadziliśmy się 350 km od jego siostry z rodziną więc są najbliżej. Mamy małe 2-pokojowe mieszkanko a mój chłopak ciąga mnie albo do nich, albo ich zaprasza do nas, gdzie oczywiście zawsze w grę wchodzi nocleg. Jego siostra i jej mąż są ode mnie starsi 12 lat i nie mam o czym z nimi gadać, mają dzieci 3 i 6 letnie, które się wiecznie drą, ciągle coś rozlewają, piszczą i są niegrzeczne. Ja mam 23 lata, jeszcze studiuję, pracuję i nie chce mi się użerać z czyimiś bachorami, sprzątać po nich i robić im specjalne zakupy spożywcze. Wkurza mnie to. Co więcej po moich słowach zaczął szukać do wynajmu mieszkania 3-pokojowego!!! :D (podkreślę, że mieszkamy we 2 i uważam, że w dwupokojowym jest nam super). Powiedziałam mu, że żeby jeździł tam jak często będzie chciał a jak oni chcą przyjechać na kawę to ok ale nie na całe weekendy co 3-4 tydzień. Zawsze jest podczas rozmowy o jego siostrze jest foch.

Gość gość
rodzina jest najważniejsza a dziewczyn można mieć wiele!

Gość gość
Nie do końca rozumiem. Zmusza w sensie Ty z dziećmi zostajesz i się nimi zajmujesz czy one tak się drą i rozlewają a rodzice są obok? bo w pierwszym przypadku to wszyscy trocje zachopwują się no fair w drugim natomiast problemem nie są dzieci tylko zbyt czeste wizyty.

Gość gość
Dla mnie to nie normalne. Jak można tak nie liczyć się ze zdaniem partnera? Twoje pretensje są słuszne, nie daj się. Masz prawo decydować o swoim życiu. Nie zabraniaj tych wizyt tylko je ogranicz i powiedz,żeby je z tobą uzgadniał.

Gość Martini z oliwką