Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Martini z oliwką

Mój chłopak zmusza mnie do spędzania czasu z dziećmi jego siostry

Polecane posty

Gość Martini z oliwką

Mieszkamy daleko od naszych rodzin (700 km), przeprowadziliśmy się 350 km od jego siostry z rodziną więc są najbliżej. Mamy małe 2-pokojowe mieszkanko a mój chłopak ciąga mnie albo do nich, albo ich zaprasza do nas, gdzie oczywiście zawsze w grę wchodzi nocleg. Jego siostra i jej mąż są ode mnie starsi 12 lat i nie mam o czym z nimi gadać, mają dzieci 3 i 6 letnie, które się wiecznie drą, ciągle coś rozlewają, piszczą i są niegrzeczne. Ja mam 23 lata, jeszcze studiuję, pracuję i nie chce mi się użerać z czyimiś bachorami, sprzątać po nich i robić im specjalne zakupy spożywcze. Wkurza mnie to. Co więcej po moich słowach zaczął szukać do wynajmu mieszkania 3-pokojowego!!! :D (podkreślę, że mieszkamy we 2 i uważam, że w dwupokojowym jest nam super). Powiedziałam mu, że żeby jeździł tam jak często będzie chciał a jak oni chcą przyjechać na kawę to ok ale nie na całe weekendy co 3-4 tydzień. Zawsze jest podczas rozmowy o jego siostrze jest foch.

Gość autorką jezdem
o kurde zartujesz sobie???? chyba bym zwariowała gdybym miała takiego faceta!!! gość w domu jest okropnie męczący bardzo ci wspolczuje, a juz jak sa dzieci to juz wogole kaplica. Wiem to bo sama mam takie najazdy mojej kuzynki z dziecmi i wtedy mam dosyc wszytskiego

Gość gość
to jak czesto oni u was bywaja? 350 km to nie tak blisko słabe to prowo🖐️

Gość Martini z oliwką