Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość LadySpoon

Oceńcie mój głos proszę

Polecane posty

Gość LadySpoon

Witam, mam zamiar zapisać się na indywidualne lekcje śpiewu. Jestem kompletną amatorką i szczerze mówiąc w ostatnim czasie nie śpiewam często, ale chciałabym to zmienić i spróbować wyciągnąć coś z mojego głosu. Mnie samej ciężko go ocenić i przez to nie wiem czy nauka w moim przypadku nie będzie zwykłą stratą czasu. Bardzo proszę o naprawdę szczere opinie, nie obrażę się ;) i być może jakieś wskazówki. Piosenka w trochę zmienionej wersji. Nagranie nie najlepsze bo z kamery i a capella, ale myślę, że ocenić się da. w25.wrzuta.pl/audio/4imMhUAZbOM/mov003 Dodam jeszcze, że śpiewałam naturalnie, nie starając się gwiazdorzyć, tak żeby najlepiej było słychać mój głos i braki w nim. A, no i mam 24 lata, jeśli ktoś takiej informacji potrzebuje ;) Z góry dziękuję za ocenę.

Gość gość
nawet ładnie, a już miałam krytykować :D

Gość cOOle from Costa del Sol
Spoko, dymałbym 🖐️;):classic_cool:

Gość LadySpoon
hmmm... uznam to za pozytywną opinię lub po prostu żart. No i mam nadzieję, że jeszcze jakieś wypowiedzi się pojawią :)

Gość gość
A nie masz czegoś po polsku i bardziej śpiewanego? To jest takie raczej recytowanie, no ale ładnie

Gość gość
Czeka Cie dluga droga, ale ladnie. Mozesz spiewac, wrzuc cos po polsku

Gość LadySpoon
No właśnie w tym momencie nie mam niestety :/ Może coś dorzucę jutro, bo dziś już za późno na darcie ryjka :P

Gość LadySpoon
janekrys >> po co mi to? Bo chcę spełniać swoje marzenia i robić coś co sprawi mi przyjemność. Życie nie polega na ciągłym robieniu "poważnych" rzeczy. Wychowuję dziecko, spełniam się zawodowo, ale to nie wszystko. Brakuje mi rozrywki i pasji, którą mogłabym rozwijać. I być może śpiewanie wypełni tą lukę.

Gość gość