Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

niskie obroty silnika

Polecane posty

Gość gość

mam problem ze swoim autkeim tj peugeot 206, 1,9 diesel. Po odpaleniu silnika na biegu jałowym ma ok 1 tys obrotów, ruszam bez problemu nawet na samym sprzęgle. Ma taką moc, że jak jadę na 2 -ce po przyhomowaniu i puszczeniu hamulca wyrywa dość g***townie do przodu. Po czym po przejechaniu niewielkiej odległości( 1,5 km) jego obroty spadają do 700 - 750, i już dodając nawet gazu przy ruszaniu potrafi zgasnąć, nie mówiąc już o ruszaniu na samym sprzęgle. Czy to jest normalne, że samochód jest tak niestabilny? Proszę o rady, co mam w takiej sytuacji zrobić, co robić aby nie gasł? Czy to jest rzecz do wyregulowania? p.s. u mechanika byłam wymienił coś w układzie paliwowym i nadal jest tak samo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
zapomniałam dodać, że potrafi zgasnąć czasem na 2- ce. Proszę o podpowiedzi, z góry dziękuję za pomoc:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość daes
wymienilas filtr powietrza i paliwa ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość daes
przyczyną moze byc zawor cisnienia paliwa lub sam filtr. paliwa filt paliwa wymienia sie raz w roku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
tutaj jest odpowiedz na twoje pytanie wymieni filtr paliwa , możliwe ze masz zapowietrzone przewody doprowadzające paliwo Zapowietrzone przewody wtryskowe paliwa Zapowietrzające się wtryskiwacze (wymienić) http://tdi.pl/forum/index.php?topic=1805.0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Filtr paliwa był właśnie wymieniany, ale nic to nie pomogło:/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość fritz
w nowych dieslach kłopotem przy obrotach silnika jest często EGR,są odpowiednie środki chemiczne do czyszczenia-dodawane do paliwa,ale wiadomo,to nie to samo ,co fizyczne rozebranie,ale stawiam na diagnozę na odpowiednim komputerze-koszt ok 100 zł i nie szukasz na siłę.Brudza się nagminnie przepływomierze,diesel to temat rzeka,dlatego większość ludzi wraca do benzynowców,więcej palą,ale sprawiaja mniej kłopotów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość prawictwo pospolite125
przewody doprowadzajace sa zapowietrzone ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość fritz
r3-fuel,xado i inne dostępne na allegro albo idealne do diesli oczyszczanie silników wewnątrz firmy liquy molly,ale koszt ok 500 zł,ale warto,silnik ożywa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Ale p*********e, to normalne, że zimny silnik ma podwyższone obroty. Jak osiągnie temperaturę roboczą to pokręć śrubką tak żeby na biegu jałowym było 900 obr/min i po problemie. http://www.206club.net/showthread.php?t=36695

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaraz po odpaleniu (zimny silnik) włącza się ssanie, dlatego obroty są wyższe. Po nagrzaniu ssanie się wyłącza. Zwiększ więc minimalne obroty, nie wiem jak w Peugeotach, ale ogólnie we francuskich samochodach jest taka śrubka pod maską i trzeba ją trochę dokręcić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość fritz
na zimnym działa wg mapy-ssanie,po nagrzaniu wchodzi w tryb pracy wg czujników,parametrów ,danych z sond lambda itd,tutaj szukałbym problemów ,a nie kręcenie śrubkami,to omijanie tylko na jakiś czas,podnieszesz mu obroty i co to z naprawa??żadna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×