Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Czy warto wykupić CANAL PLUS

Polecane posty

Gość gość

Witam, Podłączam sobie właśnie tv kablową i zastanawiam się czy warto brać Canal+? jest co oglądać jeśli idzie o film? Bo ofertę sportową raczej znam...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
bierz ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość znajomka88
Witam czy mozna podlaczyc canal+ nie majac tv kablowej i satelitarnej tylko sama antene? Wiem ze kiedys tak bylo mozna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Odradzam, stanowczo odradzam... Podejście C+ do klienta to jedno wielkie oszustwo. A jak już niestety zostałeś nieszczęśliwym posiadaczem usług wspomnianej firmy, to pamiętaj o jednym. Miesiąc przed zakończeniem okresu w którym masz naliczany abonament o obniżonej wartości wypowiedz umowy, gdyż C+ bardzo niechętnie rozstaje się ze swoimi abonentami, a jak już przyjdzie do rozstania nie robi tego w zbyt elegancki sposób. Po pierwsze, w przypadku nie wypowiedzenia umowy w ww. terminie, naliczają Ci o wiele wyższy abonament. W okresie trwania umowy promocyjnej, okres wypowiedzenia umowy to jeden miesiąc, a po tym okresie umowa przechodzi na czas nieokreślony a okres wypowiedzenia zmienia się na 3 miesiące!!!!! Dodatkowo nagminnie naliczają jakieś opłaty dodatkowe, typu np. kara za oddanie karty po terminie nawet dwóch dni 300,00 złotych:). Oczywiście zanim zareagujesz ten wyimaginowany dług sprzedają od kopa firmie windykacyjnej. Ot cała prawda o Canal PLUS.... szerokim łukiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ja bym ci odradził i tak tam nie ma nic ciekawego same pierdoły lecą. Po drugie mają kiepskiej jakości tunery po 3 miesiącach wysiadają lub co trochę się zawieszają. Dużo lepsze tunery dawała N-K ale teraz nie wiadomo co dadzą. Po drugie nie dbają wcale o stałego Klięta byłem z Canal + od początku czyli od gdzieś 12 do 15 lat i Nowi Abonenci mają lepsze umowy od tych ci są już z nimi tyle lat.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
odradzam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Ostrzegam wszystkich przed tą firmą, która jest monopolistą na tym rynku i myśli, że może totalnie olewać klientów i świadczyć usługi w beznadziejnej jakości. Wykupujcie usługi przez swoich operatorów, ponieważ oni będą świadczyć Wam serwis w ramach zakupionej gwarancji. Firma Canal Plus nie posiada usług serwisowych związanych z montażem i nawet w przypadku gdy wszystkie parametry sygnału wymagane ze strony firmy są spełnione, a usługa nie działa to nie świadczy żadnego wsparcia technicznego ! Czyli w momencie gdy wykupicie usługę i nie z Waszej winy nie będzie ona działać Canal Plus zupełnie nic z tym nie zrobi. Skutku nie przyniosły ani wielokrotne rozmowy z konsultantami wsparcia technicznego, ani z kierownikiem tego działu, ani dwukrotne składanie pisemnej reklamacji. Wszystkie drogi rozwiązania problemu zawiodły, ponieważ Canal Plus nie przewidział rozwiązywania problemów swoich klientów!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Ja mam c plus w vectrze chyba opłaca się w miarę skoro moja mama się zgodziła ja sport oglądam czasem to no prawie wszystkie mecze są teraz tam trochę odbilo ale za 9 zł jest chyba ten program eleven

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
ja również odradzam wszystkim NC+ żenujące podejście do klienta, jak już podpiszecie umowę i dacie się złowić to w przyszłości możecie liczyć na szereg nieprzyjemności, związanych z gorszą ofertą w ramach przedłużenia umowy jak również brakiem pomocy ze strony wsparcia technicznego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Jabba
Witam. Canal + to poprostu źle wydane pieniądze. HBO puszcza hit za hitem a Canal + tanie filmy sprzed nawet nastu lat. Odradzam kupować

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Od około pół roku zmieniło się diametralnie w propozycjach premierowych canal plus. Jeszcze niedawno można było zobaczyć codziennie jakiś film premierowy. No może tylko w sobotę nic nowego nie puszczali wieczorem. A w tej chwili nie widzę o godz. 21 żadnych premier. Może ktoś zna przyczynę. Mam wszystkie kanały canal plus wykupione a oglądam nowośći tylko na Ale kino

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Jednym słowem oszuści uważajcie bo podpisać umowę z canal plus to podpisać wyrok na oglądanie beznadzieji a o rozwiązaniu można zapomnieć .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Dawid Dubas
Nie warto to oszustwo, najgorsza jakość odbioru, cały czas przerywa, zwala na antenę jak antenę ustawił fachowiec

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Mario

UWAGA O$zu$ciI ! Dnia 17 Września podpisałem nową umowę z O$zukańczą firmą Canal O$zust na mocy której jednym z warunków przedłużenia była wymiana dekodera gdyż stary mimo kilkukrotnych reklamacji nie został wymieniony ! Podczas przedłużenia zapewniono mnie iż będę miał taką możliwość. Niestety podczas wizyty w punkcie Canal O$zust zostałem poinformowany iż wymiana mi się nie należy wobec czego zobligowałem się złożenia reklamacji w dziale obsługi Canal O$zust! O$zukańcza firma dnia 31.01.2020r uznała moją reklamację jako zasadną czyli reasumując składam reklamację iż muszę wymienić dekoder gdyż najzwyklej się psuje, reklamacja uznana ale ....... pojawia się taka informacja od Canal O$zust cytuję: "Szanowny Panie, dziękuję za zgłoszenie z 20 stycznia 2020 roku. Sprawa dotyczyła wymiany dekodera. Reklamację uznałam. Mając na uwadze nieprecyzyjne informacje udzielone podczas rozmowy z 17 września 2019 roku postanowiłam o umożliwieniu Panu wyboru ponownie oferty. 29 stycznia 2020 roku podczas rozmowy z Konsultantem nie zgodził się Pan na zmianę opcji Multiroom. W związku z powyższym oferta z 17 września 2020 roku została wycofana. Z poważaniem Alicja Połczyńska Specjalista ds. Reklamacji PLATFORMA CANAL+ Ja nigdy nie wspomniałem o tym iż się nie zgadzam a jedynie iż nie jestem w stanie na obecną chwile podjąć tej decyzji i masz ! Canal O$zust ja czekam na wymianę dekodera zgodnie z zawartą umową lub zwrot wszystkich opłat od dnia 17 września 2019r !!!!! Pozdrawiam !!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×