Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

nie mam przyjaciół

Polecane posty

Gość gość

Unhappy Nie mam przyjaciół Witam, Pewnie już taki wątek był na forum, ale jednak prosiłabym o jakieś wsparcie czy porady albo odzew wizażanek mających podobny problem. Mam 20 lat, jestem studentką i jestem bardzo samotna. Nie mam znajomych, żadnej paczki, chłopaka ani prawdziwej przyjaciółki od serca. Mam świetny kontakt z mamą, ale same wiecie że to nie to samo. Nie wiem czy to moja wina, nie wiem co robię źle, ze ludzie mają mnie po prostu w d***e. Nawet drogą internetową nikt nie chce się ze mną zaprzyjaźnić. Nie chodzę na imprezy, nie wyjeżdżam na wakacje, bo nie mam z kim. W szkole miałam znajomych, ale to były takie sztuczne, tylko szkolne znajomości, na wakacjach nikt się do mnie nie odzywał. To nie jest tak, że stronię od ludzi i do nikogo się nie odzywam. Przeciwnie staram się zagadywać, jestem wesoła, mam duże poczucie humoru, ale jakoś nikt nie chce mnie poznać bliżej. Chciałabym mieć chociaż korespondencyjną koleżankę. Czy problem tkiwi we mnie? Czy jest ktoś kto ma podobny problem? Jestem naprawdę przybita i tracę nadzieje na to, że kiedyś ta sytuacja się zmiani. Proszę o odzew. Pozdrawiam

Gość gość
mam niestety tak samo autorko wątku:o próbowałaś się zapisać na jakieś kursy masz jakieś pasje?

Gość gość
bo tak już zazwyczaj jest że w tym wieku ludzie zaczynają się łączyć w pary i ta druga osoba staje się najlepszym przyjacielem z którym spędza się większość czasu, potem dochodzi wspólne towarzystwo, ja w wieku 21 lat poznałam mojego przyszłego męza a moje 19-20-21 koleżanki już nie chciłay spędzać tyle czasu z innymi koleżankami bo miały swoje pary, tylko w soboty na piwku i było fajne, a teraz jak każda ma juz dzieci i prace to ompletnie nie ma czasu na towarzystwo

Gość gość