Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Gość znana_nieznana

Zafascynowana Norwegią

Polecane posty

Gość znana_nieznana

OD dłuższego fascynuję się tym krajem. Językiem. Chciałabym poznać opinię osób, które zaczęły... od zera. I niestety nie jestem panią lekarz, inżynier i informatyk. Nie mam żadnego fachu. Coraz bardziej myślę, co by tu zrobić z życiem. Ale do NOrwegii chcę kiedyś pojechać...aby chociaż pooddychać powietrzem marzeń :P opowiadajcie wy o sobie. Może kiedyś mi się uda

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Bez fachu i jezyka NIGDZIE nie bedziesz dobrze zarabiac i zyc!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość znana_nieznana
dziekuje za pouczenie, tak jak teraz to nie mam zamiaru jechać :P czekam na wasze historie;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
No tak Polaki zniszczyli UK, pora teraz siac zniszczenie w Norwegii, niedlugo poprostu wszystkie kraje Europy zakupia bombe atomowa i wysla ja razem z name emigrantami to PL, zebysmy juz nigdy wiecej nigdy sie nie pojawili, bo nie dosc, ze zrobilismy ze swojego kraju Bangladesz Europy, to juz zaczynamy powoli to przenosic na inne kraje...tego jak my niszczymy inne kraje, nie robia nawet uchodzcy z Afryki, oni biora benefit, mieszkania, ale nie psuja swoim szybkim merdaniem ogonkow, na slowo praca za darmo, rynku pracy, nie psuja gospodarki... My jestesmy w tym genialni, genialni niewolnicy dobrze pracujacy dla korporacji...wszedzie siejemy zniszczenie, jak szczury...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość