Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Czy to ciaza

Polecane posty

Gość gość

Witam mam pytanie moze wyda sie smieszne ale nie jestem pewna wiec zaczne od tego ze staramy sie o dzidziusia ok 2 miesiecy bez liczenia tak na spontana bez stresu i tu pytanie wiec robilam test ciazowy w pt wyszedl pozytywny i(11.10) i wyszlo ze to 1-2 tydz (test clearblue) w (13.10)niedziele robilam drugi paskowy wyszedl plus czyli ciaza i tu moje pytanie ok17 spodziewam sie miesiacZki bola mnie piersi brzuch i niewiem jakos slysze dwa razy glosniej wsYstko draznia mnie halasy jestem strasznie spiaca w ciagu dnia czy to pewne ze jestem w ciazy na lekarza mysle za szybko cZekam na miesiaczke czyli co ciaza?:D

Gość gość
w ciąży jesteś na 100% teraz musisz poczekać tak do 6/7 tyg i do lekarza. Wcześniej nie bardzo jest sens/

Gość angelusdominus
jesli tedwa testy wyszly ci pozytywne to takmozesz sie cieszyc;];] ale oczywiscie potwierdzi to lekarz;]

Gość gość
No wlasnie tylko troche sie naczytalam ze moge dostac ten okres i nici tak sie obawiam mieszkam za granica w listopadzie dokladnie 3 lecimy do pl tak myslalam wybrac sie wtedy do lekarza ewentualnie potwierdzic obawiam sie tej miesiaczki to w tym tyg by wypadalo i sama niewiem czy ten brzuch to na okres czy cieszyc sie ciaza?

Gość angelusdominus
bol brzucha na poczatku jest normalny na pczatku ja tak mialam w obu ciazach;] ciesz sie zstaniesz mamusia;] my sie staramy o kolejne malemstwo i dupa okresu sie spdziewam18 dzis zrobilam test negatywny wiec pewnie przyjdzie;(

Gość gość