Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość onaszuka

sponsoring pytania

Polecane posty

Gość onaszuka

witam, od jakiegos czasu mysle, aby znalesc sobie sponsora. Obawy mam jednak takie, że nie jestem doswiadczona w seksie, nie chcialabym tez mies starca ;p ale jednak chodzi o seks, nie ejstem dziewicą, ale nie mam doswiadczenia duzego, czy bedzie to problem dla niego ? czy są tu dziewczyny, które korzystały ze sponsoringu ? jestem studentką , musze miec pieniadze na mieszkanie, nie ukrywam , ze chodzi mi tylko o kase, ale musi to byc osoba, która bedzie dla mnie również atrakcyjna.

Gość gość111
no coż, na takie uklady leca faceci z kasa, a kase maja ci przewaznie grubo 40 a i zonami sa juz tez znudzeni.

Gość gość
Studentka pisząca "znaleść". Ty się na studia głabie nie nadajesz, ty się nadajesz tylko do rozkładania nóg. Powiedz mi po co takie tępe ku rwy jak ty idą na studia??? Przecież ty sie nawet po polsku wysławiać nie umiesz. Ty umiesz tylko rozkładać nogi.

Gość gość
oj i dlatego szuka sponsora

Sponsoring to miłe dla starszych panów. Na czas określony. Potem nuży, nudzi, inne drogi pokazuje... a trudno wyjść z tego łatwego złotego.

Gość onaszuka
nie chcący wstawiłam dwa podobne tematy, bo wcześniej wyskoczył mi jakiś błąd

Gość onaszuka
no własnie.. starszych panów. taki do 45 lat by był dla mnie ok. Potem to raczej odpada... nie jest dla mnie problemem czy będzie żonaty, czy też nie. Chodzi mi tylko o ten mój brak doświadczenia ;/

Gość gość
im na pewno nie będzie przeszkadzał twój brak doświadczenia jeśli lubisz ostry sex sex z połykiem analny oralny to ok ... prostytutko j e b a n a

Gość gość