Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Zazdrość

Polecane posty

Gość gość

Witajcie. Mam 21 lata i studiuję obecnie na politechnice. Moja dziewczyna jest ze mną w grupie. Jest bardzo piękna. Od pewnego czasu zauważyłem jednak że podrywa ją jakiś koleś. On nie studiuje, jest po zawodówce i pracuje na budowie. Moja dziewczyna nie jest nim zainteresowana, ale za to mnie on strasznie drażni, jak się go pozbyć by dał jej spokój ?

Gość beatazkrainyoz
wez jakas neospazmine, bo albo masz spazmy albo zszargane nerwy tym studiowaniem... skoro nie jest zainteresowana to wszystko jest ok, a ze Tobie przeszkadza...? Mi przeszkadza mnostwo osob i jakos z tym pietnem zyje, takze luz studenciaku

Gość gość
masz kompleksy, wylecz je

Gość gość
No niby tak, ale on jest strasznie natrętny. Nawet w mojej obecności potrafi się do niej dostawiać. Mówię mu żeby spadał ale on i tak nie daje jej spokoju.

Gość gość
jedyny problem jaki tu widze to ten,ze porownujesz sie z tym chlopakiem, jakby pokazac, ze jestes kims lepszym tylko dlatego, ze nie pracujesz fizycznie. Otoz studia nie czynia cie kims atrakcyjniejszym. Tez jestem kobieta i uwielbiam facetow, ktorzy ciezko pracuja, podnieca mnie to

Gość beatazkrainyoz
i wlasnie np za to nie lubie studentow... niestudiujacy to znaczy gorszy czy co??? akurat w moim otoczeniu jest mnostwo studentow i widze wiele takich zachowan

Gość gość
Nie uważam że jest gorszy, chciałam tylko napisać jaka jest sytuacja

Gość beatazkrainyoz
no ale wlasnie ta sytuacja stawia Ciebie w niekorzystnym swietle... wychodzi z Ciebie egoizm, jad jakim darzysz swiat, i kompleksy przez ktore wydajesz sie byc kompletnie nie atrakcyjnym facetem...

Gość gość
Nie mam kompleksów, tylko facet mnie denerwuje

Gość beatazkrainyoz
boze jakbym miala takiego faceta to bym uciekala gdzie pieprz rosnie

Gość gość