Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość autorka23

nicość życia

Polecane posty

Gość autorka23

Mimo 23 lat, nie umiem emanować optymizmem, studiuję, od 2 tygodni nie mam pracy, a przez ostatnie ponad 2 lata cały czas pracowałam....szukam nic nie mogę znaleźć, nic mi się nie chce, ani uczyć, ani nic, leżę, nie chce mi się nic robić. Ledwo wyleczyłam się z nieudanego związku, a raczej zostałam porzucona i zraniona...strasznie chciałabym się zakochać, mieć dla kogo wstawać...a tak to każdy dzień wygląda tak samo, nie mam siły ani ochoty na nic, cały dzień przed komputerem...kiedyś miałam masę obowiązków, pracę, którą uwielbiałam, bliską sercu osobę, chciało się żyć dbać o siebie, a teraz nie mam ochoty na nic, brak chęci do działania...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość aqarelki
Ciesz sie, ze chociaz masz studia, jakis kontakt z ludzmi. Ja ugotowałam zupe. Taki moj dzisiejszy wyczyn..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość autorka23
ale ile tych zajec mam tyle co nic i szybko uciekam do domu, zero zainteresowan nikogo,nie wiem nawet, gdzie mogę kogoś poznać...mieszkam z osobami, których nie lubię, z którymi nie mam kontaktu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość JuliuszSłowacki
Zabij się

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość autorka23
nie mam odwagi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość autorka23
taka pustka...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
bez cierpienia nikt nie wejdzie do Królestwa Niebieskiego. Dlatego im więcej doświadczasz bólu tym bliższa jesteś sercu Maryi, której Syn konał na krzyżu. Ten krzyż jest dla nas życie i jednocześnie przykładem.

Udostępnij ten post


Link to postu