Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

wymiana towaru

Polecane posty

Gość gość

witam, mam mały problem, dziś w mohito kupiłam bransoletkę która kosztowała 30zł. w domu kiedy zaczelam sie jej przygladac zauwazylam ze brakuje w niej aż 4 małych kamyczków, niestety nie rzuciło mi się to w oczy w sklepie bo są to drobne kamyczki. może nie robiłabym z tego problemu gdyby nie fakt, że miał to być prezent dla koleżanki. pytanie brzmi, czy wymiana takiego towaru w sklepie mohito jest możliwa? czy nie wmówią mi że sama to zniszczyłam? mam zamiar udać się tam jutro bo musze działać szybko. mam paragon i wszystko co powinno być przy bransoletce. coraz bardziej jestem zawiedziona tym sklepem bo już zdażył mi się zwrot, miała któras z was podobnie? (na paragonie z tyłu zawsze pisze ile czasu jest na to i czy jest to mozliwe ale tym razem mam egzemplarz bez takiej informacji stad moje pytanie) dziekuje z góry za odpowiedzi :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość dwa glupie psy
nie wiem, w knajpie ostatnio przesuszone steki wymienili mi bez problemu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
ktos jeszcze cos powie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
nie wiem czy czasem w niektórych sklepach nie można zwracać biżuterii, ale to nie jest zwykły zwrot tylko zwrot czy reklamacja z powodu wady.. sieciówki raczej przyjmują takie rzeczy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
mi wlasnie zalezy na wymianie, podoba mi sie ta bransoletka i wiem ze kolezance tez by sie podobała, martwi mnie wlasnie to ze moga mi tego nie wymienic a wrecz powiedziec ze sama to uszkodzilam, ze nie maja pewnosci ze to wina sklepu itd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×