Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

przedwczesny wytrysk

Polecane posty

Gość gość

Witam to mój pierwszy post tutaj więc proszę o wyrozumiałość mam dziewczynę jest cudowna kobieta i chcemy zacząć współżycie ja niestety nie mam doświadczenia mimo mojego wieku 25 lat. Tak jakoś się to złożyło. Mój problem polega na tym że jak są już pieszczoty próbuje ją rozpalić i jest już gotowa to nagle dochodzę po porostu mam wytrysk, no wkurza totalnie bo potem muszę czekać z 20 min a ona już wtedy nie chce. Zawsze jest tak samo zdarza się nawet że jak zabawiam się z jej piersiami to dochodzę już w spodniach a ona nawet go nie dotknęła. Boje się że jak nawet w nią wejdę to dwa ruchy i skończę a ona mnie rzuci. Była już taka dziewczyna w moim życiu która zobaczyła mój problem i mnie rzuciła z dania na dzień teraz ukrywam to i mowie dziewczynie ze powinniśmy jeszcze zaczekać nie wie o tym problemie. Co mam robić nie stać mnie na wizytę u lekarza a tym bardziej na leki cale mojej pieniądze się rozchodzą buduje dom pomagam mamie i tacie są już schorowani ona rozumie ze nie mam hajsu. Ale tego że seksu nie da rady to raczej będzie za dużo dla niej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Olins