Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Kto ma prace w domu

Polecane posty

Gość gość

Kto ma prace w domu i niezle zarabia,szukam jakiejs pracy w domu ,moze jakies propozycje sprawdzone?

Gość chalupnicze skladanie dlugopis
a czerwone firanki masz? :classic_cool:

Gość gość
Nati_88 przyjmuje w domu sponsorów :D:classic_cool:

Gość WTFf
Wlasnie jest ktos taki? składanie długopisow to sciema,tak słyszalam.

Gość gość
Ja pracuję teraz z domu, jestem programistką i zajmuję się teź marketingiem w internecie. Kiedyś na etacie, teraz freelancerka. Zima przyszła, a ja nie muszę wyłazić z domu - bosko!

Gosc, nie sponsorow idioto. Grafika komputerowa. Widze mozgiem ciezko Ci ruszyc? Jak dziewczyna napisze to od razu sponsorow przyjmuje! Jebnij sie w leb. Jeszcze istnieja normalne kobiety. Wow..Co za poziom

Widzisz? Kolejna kolezanka, programistka :) to juz we dwie nie musimy wychodzic zima :)

Gość gość
No w zasadzie ja. Nie wiem czy tak znów dużo zarabiam , raczej nie. Jestem kimś będącym połączeniem grafika, fotografa i speca od marketingu. W związku z tym czasem jednak muszę wyjść ;-) Ale przynajmniej 2 z 5 dni pracujących siedzę w chałupie.

Gość Gość z  dwunastej zero jeden
Widzę, że wszystkie mamy podobne zawody ;-) Zawsze mówię osobom szukającym pracy w domu, że grafika to good idea, ale oni jakoś szukają zazwyczaj, co by zrobić, żeby się nie narobić i nie wymagali konkretnych umiejętności :D