Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Firm akurierska SIodemka

Polecane posty

Gość gość

To jakas porazka.Przesylka zostala nadana 10 grudnia we wtorek ,a nie dotarla do dzis.Po wpisaniu numeru przesylki wyskakuje,ze nie ma takiej przesylki ;/ Co za firma.Jest to pobraniowa priorytetowa , a idzie juz 5 dzien praktycznie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
poczytaj na ich stronie ile dni mają na dostarczenie c**przesylki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
siódemka to dno i wodoristy! ja nie robię zakupów tam gdzie jedyną formą dostawy jest kurier siódemka. Ile ja sięnerwów najadłam przez tych kretynów to głowa mała, aż szkoda tu pisać. Omijać szerokim łukiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Moim zdaniem się mocno poprawili, kiedyś też miałem zastrzeżenia do siódemki. Skoro numer listu przewozowego nie istnieje, to może ktoś cię zwyczajnie wydymał? :classic_cool:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
ja też nie lubię siódemki, ale ze względu na niedbalstwo, paczki czasem przychodzą do mnie w tak wyświechtanym opakowaniu, że aż się niedobrze robi. a skoro pokazuje, że przesyłki nie ma to raczej ktoś Cię w wała zrobił :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Nie wymdymal.Kupilem u sprawdzonego goscia na allegro.Przeslal mi skan nadania paczki.Poza tym jest to pobraniowa to co by z tego mial ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość SiódemkaSA
Szanowne Panie, dziękujemy za opinie. Zależy nam na dobrych relacjach z Klientami, dlatego staramy się niezwłocznie doręczyć każdą przesyłkę przekazaną nam do dystrybucji. Odnosząc się do jednego z podniesionych wątków, chcielibyśmy powiadomić, że w przypadku braku danych w systemie, paczka najprawdopodobniej nie została nadana. Warto w takiej sytuacji skontaktować się z Nadawcą i zweryfikować poprawność numeru przesyłki oraz uzyskać informacje czy paczka została przekazana kurierowi. Może się zdarzyć, że Nadawca wygeneruje list przewozowy za pomocą aplikacji, tym samym posiada też skan nadania, ale fizycznie nie przekaże jeszcze towaru kurierowi. W każdym z przypadków polecamy bezpośredni kontakt z naszymi pracownikami. Analizując konkretne dane bardziej jesteśmy w stanie pomóc w rozwiązaniu ewentualnych trudności. Jesteśmy do Państwa dyspozycji pod numerem telefonu 22 777 77 77 wew. 3. Polecamy także kontakt za pośrednictwem komunikatora dostępnego na stronie internetowej www.siodemka.com. Pozdrawiamy Siódemka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×