Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Jak poradzic sobie z samotnościa

Polecane posty

Gość gość

Jak poradzić sobie z samotnością? Jestem młodym mężczyzną, mam 20 lat, jestem studentem. Doskwiera mi samotność. Nie mam w życiu żadnych "przyjaciół" na dobre i na złe, mam tylko kolegów. Nie mam nawet koleżanek. Strasznie to męczące nie móc, komu się wygadać, wyżalić, porozmawiać o wszystkim. Brakuje mi tej osoby, która by mnie zrozumiała, wysłuchała. Cóż...dotyczy to nie tylko sfery "przyjacielskiej", ale też sfery miłosnej.Jak dotąd jeszcze nigdy nie miałem nikogo. Gdy widzę na ulicy szczęśliwą parę, trzymającą się za ręce to zaczynam myśleć "Czemu ja nie mogę tego doświadczyć? Dlaczego nie mogę być tak szczęśliwy? Czy kiedykolwiek kogoś znajdę?" Wszystkim w związku szczerze zazdroszczę, gdyż mają swoją "drugą połówkę", która ich wesprze w potrzebie. Ja przez całe życie musiałem, muszę i chyba będę musiał radzić sobie sam.Najgorsze jest to, że ja naprawdę uważam, że mam wiele do zaoferowania. Szanuję ludzi dookoła, mam ogromny szacunek do kobiet. Nie traktuję ich przedmiotowo, co zdarza mi się zauważyć w zachowaniu niektórych osób. Bardziej definiuję samotność jako "brak wsparcia i miłości". Ogólnie to nie mam powodzenia. Być może to przez moją olbrzymią nieśmiałość. Zazwyczaj długo myślę nad swoją wypowiedzią, by nie urazić niczym osób, z którymi rozmawiam. Co mam robić? Niby mam 20 lat, ale wiele już przeszedłem. Dręczenie, depresja, wiele porażek życiowych odcisnęły na mnie piętno. We wszystkim musiałem radzić sobie sam. To wszystko się we mnie kumuluje i nie może znaleźć ujścia. Są noce, których praktycznie nie przesypiam, bo myślę nad sobą, nad swoim życiem, co by było, jakbym kogoś nagle znalazł, co jak nie znajdę nikogo. Może po prostu nie dojrzałem do tego. Zdarzają się dni, gdy po prostu łzy mi lec