Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

jestescie zadowolone ze swojego wyuczonego zawodu pracujecie w nim

Polecane posty

Gość gość

?

Gość gość
tak :)

Gość gość
Jestem zadowolona i pracuje... jestem Inzynierem Informatykiem ;)

Gość gość
tak kosmetolog, jestem rowniez zadowolona.

Gość gość
Nie jestem zadowolona, studiowalam na darmo, nigdy nie pracowalam w zawodzie, gdybym miala jeszcze raz przezyc zycie to poszlabym po szkole do zawodowki na fryzjerke lub cukiernika i napewno mialabym teraz prace w miejscu w ktorym mieszkam, i robilabym cos co lubie.

Gość gość
Jak najbardziej :)

Gość gość
Oligofrenopedagog, pracuję, jestem zadowolona

Jestem bardzo zadowolona, mam własną działalność związaną ze swoim zawodem :).

Gość gość
poszłam na anglistykę a teraz poszłabym na fizjoterapię. a ang skonczyłabym na licencjacie po to tylko żeby korepetycji udzielać bo akurat z tego są dobre pieniądze.

Gość gość
nie jestem zadowolona bo nie mogę znalezc pracy w zawodzie i musze pracować w innym który mnie nie satysfakcjonuje

Jestem polonistą logopedą i jako nauczyciel nie pracuję (żałuję, że poszłam na ten kierunek) Jestem też filologiem serbskim. Język jest mi potrzebny w pracy, bo firma współpracuje z krajami bałkańskimi z tego kierunku jestem akurat zadowolona, przydał się :)

Gość gość
Polonista - oszukałam się stereotypowym myśleniem o zawodzie nauczyciela...Uwielbiam pracę z uczniami, ale poprawianie wieczorami kilkudziesięciu stron ręcznego pisma to udręka.

Gość gość
daga 😍 mnie do teraz marzy się bałkanistyka :) świetnie, że znalazłaś pracę z tym językiem!

Gość gość
lekarzem weterynarii :)

Gość gość
z wykształcenia jestem filozofem i niestety nie pracuję w swoim wyuczonym zawodzie, tylko w innym :(

Gość gość