Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Inka_92

Dieta dla figury gruszki

Polecane posty

Gość Inka_92

W skrócie: studiuję dietetykę i opracowałam dietę odchudzającą dla kobiet z otyłością typu gruszka. Bardzo chciałabym ją opublikować, jednak zanim to zrobi, mam dwie przeszkody do pokonania: 1. Nigdzie dotąd nie natknęłam się na dietę o podobnych założeniach, ale muszę się upewnić czy przypadkiem nie odkryłam Ameryki ;) 2. Jak dotąd byłam jedynym królikiem doświadczalnym, i - choć efekty przeszły moje najśmielsze oczekiwania - nie wiem czy zadziała tak samo na innych. Dlatego proszę o pomoc. Chciałabym aby wypowiedziały się kobiety/dziewczyny o tym typie otyłości, z wyszczególnieniem: 1. Wieku. 2. Dotychczas stosowanych diet (jaka dieta, jak długo stosowana, suplementy i - najważniejsze - efekty) 3. Zwyczajowego sposobu żywienia (+ czy posiłki są spożywane regularnie, ile posiłków w ciągu dnia, preferowane napoje, częstość spożycia alkoholu, leki) 4. Choroby przewlekłe. Będę bardzo wdzięczna za każda odpowiedź. Mam nadzieję, że Wasze doświadczenia pomogą mi dopracować moją dietę tak, by spełniała wymagania wszystkich kobiet. Pozdrawiam, Inka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Malgosia45