Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

chyba niedługo zostanę bez koleżanek

Polecane posty

Gość gość

przestaję wierzyć w przyjaźń między kobietami... :o baby to jednak zawistne plotkary są :o

Gość kot ogrodnika
plotkowanie bab jest niczym w porownaniu do plotkowania chlopow

Gość gość
czemu takie sa kobiety ?

Gość gość
nie wiem, nie znam się. ale wydaje mi się, że chłopy tak nie analizują wszystkiego - moje super koleżanki ostatnio wzięły się za wielką analizę mojego związku :o przy każdym spotkaniu ze mną dają mi do zrozumienia, że mój facet jest beznadziejny :o chyba naprawdę zerwę z nimi znajomość :o

Gość gość
Też chyba zostane sama bez koleżanek, a wszystko bez głupie plotki byłej przyjaciółki.

Gość gość
mam takie 3 kumpele, które są singielkami - uważają, że one nie zwiażą się z byle kim, a mi dają do zrozumienia, że tak zrobiłam :o potrafią wyśmiać jakieś zachowanie mojego faceta - ale robią to w taki sposób, że pozornie wszystko jest ok.

Gość gość autorka tematu
same mają się za ideały i ósme cudy świata - każdy facet ich zdaniem jest beznadziejny, a ja idiotka, że UFAM facetowi :D i ciągle te szpile wbijają...

Gość gość
Do ok. 30 r.z. miałam tylko 2 zaufane koleżanki, takie od serca, jeszcze z LO. Potem 2 nowe, które tez przekonaly mnie do siebie. Mam teraz po 40-tce i wcale mi nie zależy, aby mieć tabuny koleżanek, te 4 to akurat (2 w pracy, 2 po pracy - tak zartem mozna opisac). Z innymi znajomymi sie nie zblizam za bardzo, tylko luzne kontakty. Zycze Ci, abys miala chocby tylko 1, ale prawdziwa kolezanke, ktora nigdy Cie nie zawiedzie i bedzie Ci niczym siostra. Pozdrawiam serdecznie.

Gość gość autorka tematu