Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Komu z was praca sprawia radosc ???

Polecane posty

Gość gość

Mowi sie ,ze jak Hobby zamienisz w prace , to nigdy nie poczujesz , ze pracujesz , a zyski przyjda same. Co robicie zeby robic to co sie lubi. Czy wasza praca to wasze Hobby , czy ja lubicie ???

Gość ochach
Jeszcze nie, ale jestem na dobrej ku temu drodze, jeszcze studiuję dziennie i pracuję dorywczo w miejscu związanym z moją wymarzoną pracą, ale raczej jeszcze jako człowiek do wszystkich drobnostek.

Gość ET_w masle
srubki przykrecasz na tasmie?

Gość gość
Tak. Jestem aktorką musicalową, kocham swoją pracę i sprawia mi ona ogromną przyjemność :)

Gość b ghuyuyj
Moja praca to moje hobby. Ale jej nienawidzę bo kiepsko płacą.

Gość ochach
hahah zapomniałam że jestem na kafe ;) zawiść i zazdrość, a byś się zdziwił/zdziwiła jaką fajną mam prace i studia, komedia

Gość gość
Wiekszosc ludzi , nie lubi swjej pracy , poprostu pracuje.

Gość ET_w masle
tia ex z misja jedys juz to przerabialem

Gość gość
gdy hobby staje się pracą to przestaje sprawiać przyjemność tylko naiwnym się wydaje że tak jest patrzysz np. na takiego Kuśnierewicza i myślisz: "gdyby moja praca polegała na surfowaniu to by było fun" g***o prawda gdy potem pojawia się presja wyników, wygrywania bo sponsorzy itp. to przestaje być takie na luzie i zabawne, każda praca po pewnym czasie powoduje wypalenie zniechęcenie.... to samo np. z zespołami muzycznymi: myślisz: ci to mają fajnie, koncerty, imprezy, fanki, srutu tutu wieczna balanga" a potem się okazuje że muszą grać do kotleta, robić głupie wywiady lub sesje fotograficzne bo promotor tego wymaga i okazuje się że po jakimś czasie to lipa i im się nie chce i to już nie bawi, robią to dla kasy bo muszą zarabiać a nie dla tego że lubią to robić

Gość gość