Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

dłużej tego nie wytrzymam

Polecane posty

Gość gość

po krótce, nie pracuję zajmuję się dwójką dzieci w domu, od 5 lat nigdzie nie wyszłam, nie mam znajomych, moja jedyna droga poza domem to spacer z dziećmi, odwiedziny u mojej mamy lub teściowej, zakupy. Mąż pracuje. Pracę ma lekką, po pracy idzie na tzw fuchy. Obecnie mam zapalenie kręgów, zapalenie węzłów chłonnych, chodzę na pół żywa, nikomu się nie użalam. Maż wrócił dziś z fuchy, dostał za 3 dni - 200 zł i to nie pierwszy raz ze praca która jest warta 3 razy tyle on dostaje 200 zł. Ja padam na twarz a on robi u ludzi za pół darmo...... (p.s. pracuję w domu, żeby nie było odrazu że mam iść do pracy , mam umowę o pracę w domu)

Gość gość
Jesli mozna spytac,jaka to praca,ze masz umowe o prace w domu?szukam czegos takiego...

Gość gość
ale czego nie wytrzymasz ?

Gość gość
jestem grafikiem. Teraz mam umowę zlecenie, czasem umowę o dzieło....

Gość gość
tego że on pracuje za jakieś marne grosze, pomaga innym, a nam nigdy nikt nie pomógł..... szanujmy się jak bracia ale liczy się jak ....Jestem chora ledwo chodzę szyją skręcić nie mogę, moja praca leży, dzieci zaziębione piszczą a on ciągle jest dla każdego za jakieś nędzne pieniądze ale dla rodziny go nie ma....... Co innego jakbyśmy my coś z tego mieli, ale 200 zł śmiech na sali, wiecej wyda na dojazd do tych ludzi

Gość gość
a gadałas z nim? powiedz zeby zrezygnowała z tych fuch, ze wolisz aby był wcześnej w domu i ciebie odciążył.

Gość gość
rozmawiałam, każda rozmowa kończy się tak samo... a co on miał zrobić jak on mu tyle dał (np wujek) cholera jesli ktos nie ma kasy to niech się za nic nie bierze....

Gość gość
Powinien Tobie pomóc i tu się zgodzę a nie dymać za 200 zł ale z 2 strony czy on od domu nie ucieka,od obowiązków ?

Gość gość