Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość niebogaty

Nie stać mnie na związek

Polecane posty

Gość niebogaty

Pomóżcie! Chodzi o to, że chyba nie stać mnie na związek.... i nie wiem co z tym zrobić.... jestem studentem, może nie z biednej rodziny, ale w domu nigdy się nie przelewało - mam czwórkę rodzeństwa, w tym jedno ciężko chore..... studiuję poza miejscem zamieszkania.... mam od wakacji cudowną dziewczynę i bardzo się kochamy, ale ona jest z bardzo bogatego domu i się tego wstydzę..... były święta i kupiłem jej drogie pióro oraz pierścionek - łącznie wydałem prawie 1 tysiąc złotych.... na początku dwutysięcznegoczternastego (bieżącego) roku miała urodziny i kupiłem jej drogie perfumy - kolejne 400 zł! A teraz najgorsze, są WALENTYNKI, a ja jestem SPŁUKANY!!! A ona chciałaby kolację, drogie wino, kuchnię fuzyjną i molekularną, a do tego KINO!!! Oszczędzam jednocześnie na wakacje dla nas... powiedzcie mi co zrobić. aż żyć się z tego wszystkiego nie chce, ehh :/

Gość gość
Wow, po co takie drogie prezenty? Zrób coś szalonego, romantycznego, ale darmowego. Sam ugotuj kolację, do tego świeczki, w ramach prezentu zagraj dla niej na gitarze, do tego kwiat - dziewczyny lubią takie rzeczy i jak jest normalna, bardziej się ucieszy niż z drogich prezentów :) Perfum tez nie musisz na drugi raz kupować za 400 zł... są bardzo fajne i porządne za 100 zł. Mój budżet na urodziny drugiej połówki to też mniej więcej 100-200 zł, nie więcej...

Gość gość
a skad wiesz ze chciałaby kolacje, drogie wino etc.. ? W ogóle co to za zwiazek skoro Ty nie mówisz jej takich rzeczy. Farsa nie zwiazek..

Gość gość