Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość PROSZĘ I DZIĘKUJĘ ZA WYPOWIEDZ

JESTEM GEJEM JAK MAM ŻYĆ POMÓŻCIE MI

Polecane posty

Gość PROSZĘ I DZIĘKUJĘ ZA WYPOWIEDZ

mam 25 lat. i postanowiłem się przyznać do orientacji tutaj anonimowo. proszę was o radę, ponieważ jest mi trudno. chciałbym żyć jak każdy człowiek normalnie, ale urodziłem się gejem i sami wiecie jak wygląda to życie w polsce. jestem normalnym chłopakiem bez udziwnień. studiuję ekonomię. być może tutaj zostanę zlinczowany za to, kim jestem, ale urodziłem się taki i nie miałem wpływu i wyboru na to. powiedzcie mi, jak żyć w polsce. nie chce emigrować, bo kocham rodzinę. tutaj w kraju chciałbym mieszkać i pracować - jak się da. chcę kochać, ale jak miałbym żyć z kimś - w ukryciu? nikt o mnie jeszcze nie wie, bo rodzina bardzo katolicka, więc wyklęła by mnie. proszę was o rady. mam drogę, albo przejść na drugi świat, albo żyć w ukryciu, albo ożenić się i udawać heteryka i być nieszczęśliwym. dziękuję wam za zrozumienie i rady. tomek

Gość gość
powinieneś życ jako singiel i kupic sobie kota,mówie poważnie

Gość gość
jesteś z dużego miasta czy pipidówy?

Gość gość
A nie chciałbyś być księdzem? Nikt by się nie zdziwił, że jesteś sam, bo ksiądz nie może mieć żony. Wielu gejów się decyduje na taką drogę, więc spotkałbyś może kogoś podobnego sobie.

Gość gość
Jeśli chcesz być z kimś to najlepiej zacząć w jakimś większym mieście.

Gość gość
Kot? Ksiadz? Wyprowadzka? A WY byście tak chcieli żyć?

Gość gość
tylko Jezus cie uratuje pomódl ssie do nie go i poproś by zmienił twoja orientacje sa swiadectwa byłych gejów którzy zostali uzdrowieni

Gość gość
Jeżeli piszesz poważnie to przeprowadzka do większego miasta jest nieunikniona. No chyba że chcesz być ciągle wytykany palcem? Na razie, puki nie masz partnera i mieszkasz z rodzicami nic im nie mów.

Gość gość