Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Mam problem z nauczycielką..

Polecane posty

Gość gość

nie wiem co się dzieje..ale jest tak. ogólnie dobrze się uczę jestem w 4 klasie technikum, średnią mam zawsze 4,4-4,5. Prawda jest taka że nienawidzę matematyki. Obecnie mam 3 nauczycielkę tego przedmiotu mojej szkole w ciągu tych czterech lat.. i tu zaczynają się schody.. wcześniej z matematyki miałam 3 czasem nawet 4 jako oceny końcowe.. a teraz? 2.. i sytuacja jest taka że pani ewidentnie się na mnie uwzięła.. albo raczej wy to oceńcie. odkąd mam z nią lekcje to nie dość że nie znoszę matematyki to ona nie potrafi dobrze uczyć i każdy to mówi, a ja jestem naprawde słaba teraz i jej "niewiedza" w niczym mi nie pomaga tylko pogarsza sytuacje :( jest coraz gorzej a ona mi nie pomaga tylko (nie wiem) ale mam wrażenie że się mnie czepiła. z powodu tej mojej słabości np. sprawdziany pisze marnie no i ostatnio była akcja kiedy podeszłam do biurka a ona do mnie "o nasza stała dwójeczka..Ty już pewnie jesteś przyzwyczajona do poprawek co?" albo dziś.. oskarżyła mnie o to że mam ściągi chociaż ich nie miałam i poprosiłam żeby do mnie podeszła i sprawdziła co mam na kartce a ona stała dwie ławki ode mnie i powiedziała "przyszłabym, ale mi się nie chce". Czasem przy całej klasie mi docina mówiąc prawie wprost że jestem nieukiem, ma jakieś chamskie docinki. NIGDY jej nie podpadłam, zawsze jestem spokojna a ona.. albo ostatnio powiedziała mi kiedy odwróciłam się do tyłu zobaczyć zadanie do koleżanek bo nie miałam zbioru żebym się nie odwracała bo mi to nic nie da i mądrzejsza nie będę tylko patrzyła na tablice.. no ludzie.. mnie już wykańcza psychicznie ta nauczycielka , przykładów mam jeszcze innych mnóstwo i nie dość że z matmy mi nie idzie to ona mnie dobija i nie wiem jak zdam maturę.. koleżanki też mówią że czepiła się