Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Pozytwykaa

Ponad 3 lata związku

Polecane posty

Gość Pozytwykaa

Witam, może temat już był może nie, ale potrzebuję porady bardziej doświadczonych kobiet niż ja. A więc jak myślicie, czy to normalnie że facet po 3 latach i 5 miesiącach związku jak na razie nie chce nawet myśleć o ślubie, wspólnej wyprowadzce? Czy to rzeczywiście za wcześnie? Kiedyś rozmawiałam z moją koleżanką na ten temat... i ona stwierdziła że przeważnie "na początku" faceta ciągnie do ślubu, dzieci wspólnego życia (i tak też u mnie było, ale wtedy byłam zbyt młoda, zresztą teraz też "jeszcze" mam czas), a z czasem co raz gorzej jest "zaciągnąć" go do ołtarza. Zgadzacie się z tym? Dodam jeszcze że mam 22 lata i studiuję, on 23 i pracuje. Rozumiem, że mamy czas, ale czasem miło sobie porozmawiać na "te tematy" ze sowim partnerem, a teraz on nie jest skory do rozmowy. Zawsze mówi że "może kiedyś" albo w ogóle nie chce podejmować tematu i twierdzi że znowu zaczynam bezsensownie gadać. Co myślicie, czy jemu już nie zależy? Czasami odnoszę takie wrażenie gdy mnie zbywa z tematem.. Jak wyglądał Wasz związek po 3 latach i czy lepiej jest dłużej "chodzić" czy jednak lepiej zawiązać związek małżeński wcześniej?

Droga "kobieto": jak wyobrażasz sobie "wasze" przyszłe życie ? Masz 22.lata, on 23. On pracuje, ty nie. Czy za jego pensje jesteście w stanie się utrzymać bez pomocy rodziny jednej i drugiej strony ? Gdzie zamierzasz z nim mieszkać po ślubie ?

Gość gość
a ja co mam powiedziec ja 30 lat moj facxet 31. razem 2,5 roku. mieszkamy razem od prawie 2 lat. i co 0 teamtu na temat naszej przyszlosci. ani zareczyn, tematow o slubie. kompletnie nic.

Gość gość