Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość deborah71

najlepszy seks w życiu

Polecane posty

Gość deborah71

najlepszy seks w życiu mam43 lata, jestem mężatką z mało udanym zyciem erotycznym, chociaż jestem całkiem zadbana,( seksu nie miałam już ze 2 lata), na codzień pracuję jako masażystka we własnym salonie,od pewnego czasu bywa u mnie klient, dosyć przystojny nawet - zawsze miał wzwód jak go masowałam, raz nawet popuścił na stole jak leżał na brzuchu - ale udałam że nic nie widziałam, a wczoraj w trakcie masażu zaczął mnie miziać po udach, nic nie powiedziałam, a on posuwał się wyżej aż dotarł do mojego krocza, szybko poczułam się mokra, zaczął mi mówić że mam takie gładkie i zgrabne nogi,poprosił żebym zdjęła fartuch i resztę ubrania, a później zaproponował mi żebym to ja się położyła na stole, bardzo delikatnie masował mi plecy nogi i posladki, jednoczesnie ja gładziłam jego penisa (dosyć sporego zresztą),zaczął mi w końcu masować c-pkę i wkładać palce, miałam ogromny orgazm, pózniej przeszłam na plecy, a on masował mi piersi i uda od przodu, zapytał czy może mnie popieścić językiem - zgodziłam się i rozchyliłam uda,prawie doszłam, a potem ja zapytałam czy chce dokończyć we mnie, nigdy mnie nikt przedtem tak nie posuwał, doszliśmy razem, znowu miałam megaorgazm, ledwie stałam na nogach tak mi drżały kolana, wychodząc powiedział że będzie przychodził co tydzień do mnie, już nie mogę się doczekać jego telefonu, ciekawam czy któraś z masażystek też miała takie przeżycia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Ufff.... samemu mi stanal od czytania... kurcze gdzie masz ten salon masazu ? Mam problemy z kregoslupem ledzwiowym i podobnie jak Ty kiepskie uklady sypialniane w domu... ale tez jestem starszy od Ciebie :(

Udostępnij ten post


Link to postu