Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Patrycja 22

Praca licencjacka, hipotezy badawcze

Polecane posty

Gość Patrycja 22

Cześć !! Mam na imię Patrycja, w poniedziałek mam oddać pracę licencjacką, a promotor właśnie mi ją odrzucił, bo miałam wg niego... źle rozpisany cel, przedmiot badań oraz źle zbudowane hipotezy badawcze do tematu PRZYCZYNY NIEAKCEPTACJI DZIECI W KLASACH 3 GIMNAZJUM. Błagam Was o pomoc w rozpisaniu tych rzeczy, ponieważ jeśli do piątku nie zdam pracy do sekretariatu, nie przerzucą mi jej przez antyplagiat, a co za tym idzie przepadnie mi lipcowy termin obrony ...:( proszę o pomoc, z góry dziękuję jeśli ktoś nie nade mną zlituje ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Celem pracy jest identyfikacja czynników determinujących nieakceptację (nie ma takiego słowa w ogóle, ale okej) dzieci w klasach 3 gimnazjum wśród rówieśników.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Patrycja 22
w porządku... tak też rozpisałam ten cel, ale jeśli chodzi hipotezy ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
W odniesieniu do sformułowanego celu badań założono, iż głównymi przyczynami braku akceptacji dzieci w klasach 3 klasy gimnazjum będzie: i tu dajesz co twoim zdaniem powoduje te nieakaceptację

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Podmiotem badań są uczniowie, przedmiotem to co badałaś czyli np. jak się uczą (i ci lepsi w nauce sa mniej akceptowani), czy palą fajki i czy pija alkohol (ci którzy tego nie robią równiez mogą być nie akceptowani), poziom zamożności (biedniejsi sa zazwyczaj mniej akceptowani) itd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Patrycja 22
i tak też napisałam w pracy ... cóż, dziękuję za poświęcenie czasu:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Ech to masz dziwaka za promotora.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
To skoro to wszystko napisałaś to jakiego gwinta chcesz?????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Patrycja 22
mój promotor tego nie przyjął

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość psychol schizofrenik 666
Niech się dzieje co ma się stać! Wszystko się potoczy po swojemu i tak!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
A zawalczyć o swoje racje nie umiesz? Bo tutaj nic innego się nie da wymyślić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Patrycja 22
mam z nim tylko kontakt meilowy, więc za dużo sobie nie powalcze, wymaga co najmniej 4 hipotez szczegółowych w odniesieniu do jednego problemu głównego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Patrycja 22
Z powyższych rozważań wynika, że przedmiotem mojej pracy będzie pozyskanie informacji na temat nieakceptacji młodzieży gimnazjalnej, celem praktycznym w tym przypadku będzie zastosowanie standaryzowanego narzędzia badawczego, którym jest kwestionariusz ankiety. Cele poznawcze będą skierowane na uzyskanie wiedzy na temat czynników determinujących zjawisko nieakceptacji w klasie szkolnej. Na podstawie powyższych określeń problemów badawczych w niniejszej pracy sformułowałam następujący problem główny: Jakie są najczęstsze przyczyny nieakceptacji młodzieży w klasach III gimnazjum w szkołach na obszarach wiejskich i miejskich? Opierając się na problemie głównym wysunęłam następujące problemy szczegółowe: 1. Czy i jak duży wpływ nieakceptacja młodzieży w klasach gimnazjalnych wywiera na jej funkcjonowanie w dalszych etapach kariery szkolnej? 2. Jak są postrzegane dzieci odrzucone przez rówieśników? 3. Czy i jak duży wpływ odrzucenie rówieśnicze wpływa na samoocenę dziecka odtrącanego przez grupę? 4. Kto decyduje o tym, które jednostki zostaną odrzucane przez grupę? Hipoteza główna: Za najczęstsze przyczyny nieakceptacji dziecka w klasie szkolnej na obszarach wiejskich oraz miejskich uważam status majątkowy rodziców dzieci, sprawność fizyczną i ogólny atrakcyjny wygląd. Hipotezy poniżej będą odpowiedziami na postawione pytania szczegółowe: 1.Nieakceptacja wśród młodzieży uczęszczającej do ostatniej klasy gimnazjum wywiera ogromny wpływ na jej funkcjonowanie w dalszych etapach edukacji szkolnej. 2. Dzieci odrzucane przez rówieśników są postrzegane jako nieśmiałe, agresywne, słabo się uczą, ich rodziny są biedne. 3. Odrzucenie przez grupę wpływa negatywnie na samoocenę dziecka, które buduje niewłaściwy obraz siebie samego, boi się konfrontacji z grupą, przez co jest uważane ze małomówne i nieśmałe. 4. Osoby popularne decydują o tym, które jednostki zostają odrzucane przez resztę zespołu klasowego. mógłby ktoś to sprawdzić...?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Punktem wyjścia każdego procesu badawczego jest postawienie problemu badawczego, a jego sformułowanie jest podporządkowane obranemu tematowi pracy. Główny problemy badawczy wyłonione w niniejszej pracy mozna wyrazić następujacym pytaniem: Jakie są przyczyny braku akceptacji dzieci w 3 klasie gimnazjum? Każdy problem naukowy oparty jest na hipotezach. W poniższym opracowaniu przyjęto hipotezy badawcze odpowiednio do postawionego problemu: 1. Brzydsi są niekaceptowani 2. Biedniejsi są mniej akceptowani 3. Lepiej uczący się są mniej akceptowani 4. Nie palący, nie pijacy i nie imprezujacy sa mniej akceptowani

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Masz absolutnie w porządku, nie umiem Ci pomóc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Patrycja 22
no to ja się wykończę w takim razie, skoro uważacie, że to jest ok...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Po prostu niektórzy to debile z chorą wizją we własnej głowie. U mnie jeden prof dziewczynie nie podpisał pracy bo się doszukał braku kropki na koniec jakiegoś zdania. Na szybko musiała szukać punktu wydruku itp. bo to był dzień złożenia prac.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Patrycja 22
chyba na każdej uczelni znajdzie się taki promotor

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Oferuje pomoc w pisaniu licencjackich, magisterskich i zaliczeniowych. Przy pisaniu prac korzystam z różnorodnych źródeł, tj. pozycje literackie, czasopisma, roczniki statystyczne itp. Opieram się na źródłach powierzonych lub własnych. Cenę oraz termin ustalam z każdym indywidualnie w zależności od złożoności tematu, długości pracy oraz czasu potrzebnego na jej napisanie. Wszystkie prace powstają na indywidualne życzenie klienta od początku do końca. Zapewniam wysoką jakość, rzetelność, terminowość, anonimowość. Każda praca sprawdza jest w cenie systemem plagiatowym. NAPISZ; pelcwiktoria@onet.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Cel: zbadanie przyczyn braku akceptacji. Przedmiot: brak akceptacji

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Zastosowanie narzedzia to nie przedmiot badan ale procedura badawcza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Zastanow sie co w koncu chdesz zbadac. Przyczyny czy skutki?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Nie tylko poprawiam błędy ortograficzne, interpunkcyjne, gramatyczne, składniowe, stylistyczne, lecz również podkreślam powtórzenia, podpowiadam, czym je zastąpić redaguje tekst i pomagam przy konstrukcji pracy. Ubieram Twoje myśli w słowa, które odpowiadają stylowi prac. Zapewniam poprawność, rzetelność, terminowość oraz niską cenę. Nie zwlekaj sprawdź swoją pracę przed oddaniem!!! Kontakt; poprawa-plagiatu@wp.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×