Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

JAK się nauczyć dobrze angielskiego pomóżcie mi

Polecane posty

Gość gość

Próbowałam osłuchiwać się z językiem, słuchając radia, ale to chyba nie ten etap do końca.

Gość gość
jak się nauczyć, jeśli jestem na etapie między początkującą a średnio zaawansowaną? Sporym problemem jest dla mnie zrozumienie słów które wypowiadaja np aktorzy, mimo ze je znam (zapewne chodzi też o akcent choc mowie tez o brytyjskich serialach)

Gość biale szalenstwo
nie wiem, moj nauczyciel chinskiego zawsze mawial: trenuj kaligrafie :classic_cool:

Gość gość
Naprawdę mnie już wkurza to, że nie mogę obejrzeć żadnych materiałów po angielsku np. wywiadów czy jakiś dokumentów, bo rozumiem co 3 słowo i umyka mi za dużo rzeczy. No i oczywiście znajomość angielskiego to taka podstawa dzisiaj

Gość gość
Pomóżcie.

Gość mammm to sammmoo
"Sporym problemem jest dla mnie zrozumienie słów które wypowiadaja np aktorzy, mimo ze je znam (zapewne chodzi też o akcent choc mowie tez o brytyjskich serialach)" - bo oni tam gadają jakimiś swoimi angielskimi idiomami, powiedzonkami i Bóg wie jeszcze czym i dlatego nie można zrozumieć o co chodzi. Po drugie mówią zbyt szybko, żeby można sobie było przetłumaczyć od razu jakieś słowo na polski. Jak rozmawiam czasem z jakimś Brytyjczykiem na ulicy to mówi tak szybko, że gubię sens jego słów i jego wypowiedzi :p Jednego słowa nie zrozumiesz to już nie wiesz o co chodzi. To jest ładny język, ale rozumiem go jak ktoś mówi do mnie wolno.

Gość gość
ja mam ten sam problem, bardzo dużo znam słów, naprawdę, ale jak słucham telewizji, wywiadów, muzyki to nic nie rozumiem, masakra

Gość gość
a ja się uczyłem w szkole 10 lat rosyjskiego za komuny i też bym chciał się nauczyć anglika ale stary już jestem i każde podejście kończy się góra po miesiącu lub dwóch

Gość gość