Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość zielona22

Wieczorne wyjście na piwo do parku. Jak to interpretować?

Polecane posty

Gość zielona22

Witam, Ogólnie to jestem studentką ale średnio doświadczoną w sprawach damsko-męskich. Czy zaproszenie na wieczorne, a raczej nocne wyjście na piwo i spacer do parku sam na sam przez kolegę z uczelni można jakoś interpretować? Dodam, że nad zaproszeniem mnie musiał myśleć już jakiś czas, bo wcześniej, tego samego dnia pożyczył ode mnie książkę i oddając mi ją wieczorem, dodatkowo zaprosił na wspólne wyjście. Przyznał się do tego podstępu podczas spotkania ale później się wymigiwał od tego i ostatecznie powstało dużo niejasności. Nie naciskałam jednak na jakieś wyjaśnienia. Trochę spacerowaliśmy i rozmawialiśmy dosyć sporo. Pytał czy jestem wolna w piątki i wymieniliśmy się nr telefonów. Lubię go jako kolegę i nie chciałabym go zranić, gdyby interpretował to zdarzenie jako randkę. Pozdrawiam!

Gość gość
jak go lubisz to może się zakochasz spotykaj się

Gość zielona22
Dzięki za odpowiedź Drogi Gościu, pozdrawiam!

Gość gość
Na randkę raczej nie zaprasza się na piwo do parku ;)

Gość zielona22
Kolejny Drogi Gościu-dziękuję za opinię! Pozdrawiam.

Gość gość
Nie prawda że na randkę nie zaprasza się na piwo :) raz byłem na randce i kobieta sobie zażyczyła piwa bo kawy nie pije i co w tym dziwnego? potem też spacerowaliśmy po parku

Gość zielona22
Kolega powiedział podczas spotkania, że jest nieśmiały i stroni od dużych i głośnych zbiorowisk ludzi typu kluby, duże imprezy itp Dodał, że rzadko wychodzi gdziekolwiek, dlatego chyba powinnam czuć się wyróżniona, że zrobił wyjątek.

Z mojego doswiadczenia wynika, ze kolega jest w tobie na zaboj zakochany. Faceci nie zapraszaja kolezanek na randki. Ja bym wiala.

Gość zielona22
Dziękuję bardzo Wszystkim za odpowiedzi :)

Gość zielona22