Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość zanwiwi22

Okres Próbny A ciąża

Polecane posty

Gość zanwiwi22

Witam. Mam strasznie trudny okres . Dnia 12.06.2014 dostałam umowe na okres próbny do dnia 11.09.2014 tylko problem w tym ze dziś byłam u ginekologa i okazało się że zaszłam w ciąże chociaż Zabezpieczona byłam wkładka domaciczną okazało się że dziś jest to 9 tydzień . Moja praca polega na malowaniu szkła czyszczeniu go w acetonie oraz rozpuszczalniku ogółem Malujemy i Lakierujemy szkło . Moje pytanie brzmi czy pracodawca może mi nie przedłużyć teraz umowy . A jeśli musi to jakie mam teraz i do czego prawa bo w tym jestem zielona. NIECHCIAŁĄ BYM IŚĆ NA L4 ALE SAM GINEKOLOG STWIERDZIŁ ŻE PRACUJAC W SUBSTANCJACH CHEMICZNYCH MOGĘ PORONIĆ LUB URODZIĆ DZIECKO NIEPEŁNOSPRAWNE A TEGO NIE CHCE CO DORADZACIE . PROSZĘ TYLKO O POWAŻNE OPINIE I PODPOWIEDZI A NIE TRZEBA BYŁO SOBIE BACH... NIE ROBIĆ ITD . Przepraszam za błędy ale jestem zdenerwowana bo nie wiem co dalej z praca itd...

Gość ListopadowaMama
Po pierwsze GRATULUJĘ! Niestety dożyłyśmy czasów, że zdrowa kobieta, będąca w ciązy, musi się tłumaczyć, że nie może pracować, a chce donosić ciążę. To ta bzdurna propaganda sukcesu. Myśl o maleństwie i tylko o nim! Nic się nikomu nie tłumacz. Pracodawcy możesz szczerze powiedzieć, że wcześniej nic nie wiedziałaś, że to przypadek. Jeśli nie zrozumie, to czym prędzej stamtąd wiejsz tym lepiej. Najlepiej popytaj prawników, odnośnie praw, jakie posiadasz. Jeśli zrozumie, to wspaniale. Głowa do góry, wszystko będzie dobrze :)

Gość gość
Listopadowa mamo, skoro nie masz pojęcia, jak odpowiedzieć na zadane pytania to się nie wypowiadaj, zamiast kompromitować się jakimś bełkotem. :o

Gość gość