Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Głupia sytuacja mi się przydarzyła i nie wiem co teraz zrobić.

Polecane posty

Gość gość

Wychowałam się bez ojca, a moja mama zmarła 4 lata temu. Po śmierci mamy zaopiekował się mną dorosły syn jej męża. Mieszkamy razem w domku jednorodzinnym. On ma swoją kancelarię adwokacką, a ja jestem studentką pierwszego roku. Wczoraj przydarzyło mi się coś w co samej cieżko mi uwierzyć. On wczoraj po południu już po obiedzie sięgnął do barku po alkohol i oglądał telewizję. Pod wieczór przyszedł pijany do mojego pokoju, ja już siedziałam w łóżku i przeglądałam jeszcze internet na tablecie. Usiadł obok i przytulił się mocno do mnie. Nie wiedziałam zbytnio co robić i co się dzieje. Dotykał mnie po całym ciele, próbował mnie pocałować w usta ale się wyrywałam, a on zaczął całować mnie po szyi, po ramieniu próbował zejść do dekolt i mówił, że ma na mnie ochotę i żebym się nie bała. Udało mi się ostatecznie wyrzucić go z pokoju, zakluczyłam drzwi. Przez jakiś czas pukał i mówił dziwne rzeczy. Dzisiaj wstałam rano. Zrobiłam śniadanie bo to ja zajmuje się gotowaniem.. Jednak on nie przyszedł na śniadanie i dzisiaj przez cały dzień nie wyszedł ze swojej sypialni. To jest jakaś masakra. Nigdy czegoś takiego nie zrobił.

Gość gość maritka
I nie sprawdziłaś czy żyje?

Gość gość
Sprawdziłam. Wychodził na chwilę do kuchni i łazienki jak ja byłam w swoim pokoju.

Gość gość
A co z Twoim ojczymem? Jeśli nie wychodził cały dzień to widać jesli bardzo zażenowany sobą i tym co się wczoraj wydarzyło.

Gość gość
Ostatnio pisałaś to od strony matki tego chłopaka. Psychozę jakąś masz?

Gość gość
Cieżko mi uwierzyć w to, że on chciał się do mnie dobrać. Nie wiem co mam teraz o tym myśleć, co zrobić i jak się zachowywać..

Gość gość