Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Wiecie kto zostaje nauczycielem? Przegrańcy życiowi.

Polecane posty

Gość gość

:D

Gość gość
wakacje są, daj odpocząć przegrańcom i królom życia

Gość gość
ale mamy 2500 do reki i wakacje;) uwielbienie rodzicow+kwiatki i adoratorow;0 nie zaluje to nqajlepsza robota-a bede zarabiala wiecej pracuje dopiero 3 lata;)

Gość gość
skarbeczku nauczyciele mają lżejszą pracę niż niejeden tutaj.moja mama jest nauczycielem mianowanym, pensję miała wystarczającą, emeryturę niezłą, w dodatku pełno dodatkowych świadczeń ze związku nauczycieli plus wakacje i ferie, gdy inni zadupcają xD A ja jestem nauczycielem akademickim i siedzę na tyłku, podczas gdy reszta zapiernicza na magazynie;p

Gość gość
2500'to śmiech na sali Taa adoratorów, jakiś pryszczaty onanizator w wieku dojrzewania się na ciebie ślini.....

Gość gość
2500+korki dobry tysiak, taka kasa za dwadziescia pare h w tygodniu to malo, narzeczony ma ponad 3, mamy wlasne m4, zle nie jest bo za 2 dni lece do Indii;) wakacje zycia a ty gdzie lecisz autorze do Świniar

Gość gość
po browara pod sklep leci xD

Gość gość
Na Hawaje :) Lecisz do Indii aha :D jak sobie narysujesz albo ci twój stary zasponsoruje. W życiu nie wyciagasz 1000 z korkow, na to nie ma aż takiego popytu.

Gość gość
hehehe przygasl! kocham was uczniowie-to ja Dorota Kaszewska od angielskiego;)

Gość gość
Jeszcze się chwalisz imieniem i nazwiskiem nieudacznico?

Gość gość
ucze angielskiego-40 zl za godzine korków piec w tyg-ile wychodzi? a znajdz mnie w necie gimbazo! moi uczniowie wiedza o co chodzi;) dzieki ze jestes wychowuje takich sram na nich i zarabiam;) naaaaaaaaaaaaaaaawet w wakacje!;)placisz mi za internet;) pisz pisz

Gość gość