Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Mam mnóstwo pytań dotyczących becikowego, rodzinnego, ciąży i porodu.

Polecane posty

Gość gość

Czy mogłaby któraś z Was podać mi do siebie e-mail? Jestem młoda i nie mam żadnego doświadczenia..

Gość gość
co chcesz wiedzieć?

Gość gość
dokładnie napisz dokładnie o co Ci chodzi? jakie masz pytania ? Skąd jesteś? Ile masz lat? W jakiej sytuacji jesteś i jak to się stało, że o niczym nie masz pojęcia ?

Gość gość
nie chcę pisać tutaj, bo zaraz wszystkie mnie nawyzywają..

Gość gość
Mam 18 lat,uczę się, mój chłopak pracuje na umowie zlecenie. Nie wiem, gdzie muszę iść i jakie papiery złożyć, żeby przyznali mi rodzinne i becikowe. Za moment przeprowadzamy się do wynajętego mieszkania, będziemy płacić około 800 zł + woda,prąd. Zostanie nam około 1000 zł na życie, nie wiem nawet ile orientacyjne wyjdą miesięczne rachunki i czy przeżyjemy z dzieckiem za tysiąc złotych. Na jaki rozmiar kupować ubranka?

Gość gość
było pomyśleć zanim kopyta rozwaliłaś przed nim, ciesz się ze chociaż uznał ci bękarta

Gość gość