Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość naprawdę potrzebuje radyyy

doradźcie mi czy mam się zdecydować na DRUGIE DZIECKO

Polecane posty

Gość naprawdę potrzebuje radyyy

wiem że było masę takich tematów ale proszę przeczytajcie jeszcze ten jeden... jestem z wykształcenia księgową i pracowałam gdy zaszłam w pierwszą ciąże. może mi nie uwierzycie ale zarabiałam 5800.... wiem że pomyślicie że ściemniam ale przysięgam że to prawda i nie żadne prowo. obecnie na macierzyńskim dostaje 80% tego. Oddział w mojej firmie niestety upada i będą go zamykać, więc stracę pracę na 100%. Od kiedy to wiem szukam pracy i wiem że dostałabym pracę za ok 2000.... jednak mam już 31 lat i zastanawiam się czy nie "przeciągnąć" macierzyńskiego tzn zajść w ciąże na koniec macierzyńskiego iść na l4 (pierwszą ciąże miałam l4 leżące ) i dalej dostawać wysoki macierzyński... taka okazja się raczej nie powtórzy, ale będe miała dzieci z małą różnica wieku tzn 18 miesięcy.... no i jeszcze kwestia tego że na macierzyńskim czy l4 musze dokształcać się zeby nie wyjść z "obiegu"... więc dwójka dzieci + ok 2 godziny dziennie na pracę w domu... nie wiem czy to ogarnę i nie zwariuje... co wy byście zrobiły na moim miejscu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Ja bym się zdecydowała.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
ja bym się chyba też zdecydowała, szczególnie że masz 31 lat... jeżeli i tak chcesz drugie to przemęczysz się... i będziesz miała krótszą przerwę w pracy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość naprawdę potrzebuje radyyy
a czy któraś z was miała dzieciaczki z taka małą różnicą?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość