Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość DziewczynaKalina

Rodzice a mój chłopak

Polecane posty

Gość DziewczynaKalina

Witam, mam 20 lat i moim problemem jest to, że moi rodzice nie akceptują mojego chłopaka. on jest o rok ode mnie starszy. Nie lubią jak się z nim spotykam, pomimo że jesteśmy ze sobą już rok. Gdy on przychodzi do mnie moi rodzice są kompletnie bez humoru, wręcz są wściekli i jest straszna atmosfera. Staram się nie zapraszać go do mnie bo nie chce żeby było mu przykro.Chcieliśmy zaplanować wakacje, ale niestety gdy moi rodzice tylko o tym słyszeli to zaraz były takie awantury że nie podejmowałam tematu. Pomimo że jestem pełnoletnia to mieszkam u nich i żyję na ich zasadach. Do domu przychodzę wcześnie, nie spóźniam się. Nie wyprowadzę się bo studiuję i nie stać Nas na usamodzielnienie. Co robić?

Gość gość
poczekać aż dorośniesz i będziesz miała swoje mieszkanie. najlepiej jednak pomodlić się o rozum :P

Gość gość
ale żeś błysnęła kobieto. Myślisz, że Twoje miłości są chociaż odrobinę więcej warte niż miłość 20-latki? To pomódl się o pokorę.

Gość gość
to ty się pomódl. tobie to bardziej się przyda :D

cóż jakie miałaś zawsze relacje z rodzicami? dogadywałaś się z nimi, mogłaś pogadać o wielu rzeczach czy nie? musisz to przetrwać, mimo wszystko się z nim spotykać, rodzice się muszą przyzwyczaić...

Gość gość
Mieszkasz z rodzicami i musisz dostosować się do ich wymogów. To oni płacą za mieszkanie, karmią cię....itp. Możesz przecież wyprowadzić się i zamieszkać z chłopakiem. Dlaczego tego nie zrobisz?

Gość DziewczynaKalina