Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość ulicasezamkowa

Rachunki za prąd

Polecane posty

Gość ulicasezamkowa

Witam wszystkich:) Jestem studentką, właśnie zaczęłam wynajmować mieszkanie we Wrocławiu i tu trafiam na pierwsze niejasności jeśli chodzi o właściciela. Powiedział nam, że w mieszkaniu jest prąd II-taryfowy, Tauron. Przeszukałam wszystkie oferty i w żadnej nie ma opłat: taryfa I (dzienna) - 0,68 zł/kWh, taryfa II (nocna) - 0,38. Czy ktokolwiek z Was posiada taką ofertę, czy jest może ona nieaktualna/zmyślona? Byłabym wdzięczna za pomoc

Gość gość
jak najbardziej może tak być taryfa 1 czyli te 68 gr za kwh płącisz w dzień od 6:00 do 13:00 oraz od 15:00 do 22:00 w pozostałych godzinach obowiązuje 2 tańsza taryfa ...

Gość gość
Skoro możesz siedzieć na kafe to możesz chyba też sprawdzić cennik na stronie Taurona? A jeśli ceny się różnią to uderzasz do właściciela i wyjaśniacie sprawę. Naprawdę aż kafe potrzebujesz do tak prostych rzeczy? Oddychać umiesz, czy też instrukcji na kafe szukasz?

Gość gość
problem w tym, że Tauron takiej taryfy nie posiada, ma za to o połowę niższe

Gość gość
napisałam chyba, że cennik sprawdziłam prawda? nie chcę wyjeżdżać od razu na właściciela, jeśli to nie będzie konieczne

Gość gość
może włąsciciel płąci mniej ale życzy sobie tyle o on ustala cena za zużyty prąd w jego mieszkaniu a to ile on płaci to jego sprawa jeśli tobie odpowaida cena ustalona przez niego to podpisujesz umowe nie to nie a nie sie tutaj dochodzisz ile ty musisz mu płacić za prąd a ile on z tego odda do elektrowni ...

Gość gość
najprościej jak Ci rachunek pokaże. i tyle

Gość gość
toć powiedz mu, że sprawdziłaś, ceny jakie są widzisz i niech Ci wyjaśni skąd on niby wziął swoje

Gość gość