Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

przedszkole zaczyna się problem

Polecane posty

Gość gość

Sytuacja wygląda tak: Syn ma 3,5 roku, jest w grupie gdzie są 3 i 4 latki , do przedszkola poszedł bez problemu ani razu nie zapłakał itp. jest zapisany na 5h . Są dwie Panie na zmiane, w tamtym tygodniu była inna Pani i było wszystko w porządku, od poniedziałku jest już ktoś inny no i tu problem. Dziś jak zaprowadziłam małego do przedszkola to Pani mnie zawołała i powiedziała że syn jest niegrzeczny, że na huśtawkach ucieka na większe huśtawki i zjeżdżalnie no i że nie wie jak to będzie...... a i jeszcze Mały pwiedzial mi wczoraj ze on nie chce chodzić na huśtawki tylko zostać w sali.... Co zrobić, jak mam się zachować w tej syt??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Sama jestem nauczycielka. Na Twoim miejscu pogadalabym z ta Pania z poprzedniego tygodnia. Bo mozliwe ze tej z poniedzialku Twoj syn nie przypadl do gustu z wzajemnoscia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Często jest tak, że dziecko przez pierwszy tydzień chodzi chętnie do przedszkola. To dla niego coś nowego, koledzy, atrakcja. Potem przychodzi weekend i okazuje się, że mały do przedszkola idzie jednak niechętnie albo idzie, ale wraca niezadowolony. To naturalny mechanizm adaptacyjny. Trzeba przeczekać. Z drugiej strony spróbuj jednak dziecku wytłumaczyć, że jak jest w domu to słucha mamy i taty a jak jest w przedszkolu to MUSI słuchać pani. W żadnym wypadku nie podważaj jej autorytetu. Ty i przedszkolanka powinnyście grać w jednej drużynie. Powodzenia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Kobieto ale gdzie ty tu widzisz problem ? Dziecko ma słuchać pani i robić to co reszta dzieci.

Udostępnij ten post


Link to postu