Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Czy to olewka z jego strony?

Polecane posty

Gość gość

Spotykam się z chłopakiem od 2 miesięcy. "Spotykam", bo w praktyce widywaliśmy się prawie codziennie przez miesiąc, a potem wyjechałam na Mazury do domu i jestem tu do piątku, ale dzwonimy do siebie codziennie po kilka razy nawet. Twierdzi, że bardzo mu na mnie zależy, że "jest uzależniony". Zaprosiłam go na koncert z moimi znajomymi, który odbędzie się w piątek- w dniu mojego powrotu do Gdańska (on mieszka w Gda, ja tu studiuję). Powiedział, że się zastanowi i tak się zastanawiał przez tydzień, a dzisiaj stwierdził, że jego znajomi robią domówkę i on woli iść na to. Kiedy usłyszał, że z koncertu nici, bo zabrakło biletów, nie wpadł na pomysł, by zaprosić mnie na swoją imprezę. :( Może dlatego, że połowa ekipy mnie nie lubi, a drugiej połowie jestem obojętna. Dodatkowo w piątek wracam do Gdańska z wielką i ciężką walizką wypełnioną po brzegi słoikami z domowym jedzeniem i reklamówkami z ciuchami, bo wszystkiego w walizce nie zmieszczę. Na stacji w Gda będę najpóźniej o 16tej, może nawet przyjadę o 12tej, ale on nawet nie zapytał czy po mnie wyjechać. Ma wymówkę- wieczorną imprezę, więc cały dzień będzie taki zajęty, że nie znajdzie dla mnie nawet chwili! :( Podczas gdy mógłby mnie odebrać z dworca SAMOCHODEM, będę musiała taszczyć bagaże najpierw 3 krotnie po schodach, potem telepać się tramwajem i iść kilometr do mojego akademika, a w dodatku się z nim nie spotkam. Mam prawo w takiej sytuacji sądzić, że zachował się jak burak? Może ja zachowuję się jak księżniczka twierdząc, że facet powinien z grzeczności po mnie wyjechać? Przesadzam? Zachowuję się jak rozpieszczona księżniczka?