Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Zaloguj się, aby obserwować  
Gość zaczynamsiedenerwowac

czy po 8 nieudanych cyklach

Polecane posty

Gość zaczynamsiedenerwowac

Mam jeszcze szanse na to, ze zajde W ciaze bez zadnych wspomagaczy? Wiem ze do ,,magicznej'' granicy roku staran mam jeszcze cztery miesiace ale wydaje mi sie ze po 8 cyklach jesli wszystko jest ok to powinnam dawno zaciazyc a tu nic... Zaczynam powoli nastawiac sie na szereg badan ale na sama mysl sie boje;(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Na to nie ma reguły. generalnie teraz zalecenia są takie, żeby po 6 miesiącach nieudanych starań zrobić podstawowe badania: - hormony -monitoring cyklu - badanie nasienia. Bo jak kochacie się regularnie, to powinnaś już "zaskoczyć", ale jedni potrzebują na to więcej, inni mniej czasu. Super płodna, zdrowa para współżyjąc w dni płodne ma tylko 25 procent szans na poczęcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Zresztą co to znaczy "wspomagacze" nie ma cudownych leków pomagających zajść w ciążę. Przyczyn niepowodzeń może być mnóstwo. Czasami np. nie masz owulacji i wystarczy jej wywołanie tabletkami, a możesz mieć niedrożne jajowody i zostanie tylko in vitro. Często "wina" leży po stronie spermy - tam nie dużo można poprawić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość asuuu
U nas wiele badań wychodziło ok, zawsze miałam miesiączkę jak w zegarku, mąż ma idealne nasienie, a zaszłam w ciążę po 4 latach przy inseminacji na tabletkach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość zaczynamsiedenerwowac
Boje sie tego momentu ze za cztery miesiace dalej nie bede w ciazy i zaczna sie badania, szukanie przyczyn itd. Wiem, ze to bedzie nieuniknione i moze to glupie ale ja strasznie nie lubie chodzic do lekarzy a kazda wizyta wywoluje u mnie lek.... Ot taka glupia mam fobie,.. ;( a po rozmowach z kolezankami, znajomymi zauwazylam ze albo udaje sie w pierwszych trzech cyklach albo sa problemy... :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
A może spróbujcie celować dokładnie w dzień owulacji? Wtedy jest największe prawdopodobieństwo poczęcia. Możesz ją sobie wyznaczac lh albo mikroskopem owulacyjnym np Afrodytą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
w.pierwszą ciąże zaszłam w 10 cyklu jak juz straciłam nadzieje i przygotowana do bylam na badania. Zmieniłam pracę i szukalam dobrej kliniki. Po m-ci w nowej pracy uświadomiłam sobie ze nie mam @ ktora powinna przyjść juz tydz temu. Zwaliłam to na stres nowej pracy ale mąż kupił test i kazał zrobić. No i bach ciąża:-) Odpuść sobie, wyluzuj się i kochaj sie z mężem a" róbcie dziecko"... POWODZENIA:-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
dziś Ale zdajesz sobie sprawę, że niepłodność to nie tylko kwestia "wyluzowania" i jest mnóstwo przyczyn czysto fizycznych, łącznie z takimi, których nie można wyleczyć?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Zdaje sobie z tego sprawę i nie mowie ze dziewczyna ma olac sparwy medyczne ale często jest tak że za bardzo kobieta chce i nie wychodzi... Znam przypadek gdzie dziewczyna nie mogla zajść w ciążę i została mama dopiero po in vitro. Gdy dziecko miało 3 m-ce okazało sie że jest w ciąży-wpadka.i jak to wytłumaczysz???? Ja proponuje te 4 cykle kochać sie z mężem a nie byc nastawionym na robienie dziecka a potem isc do dr. Życzę powodzenia autorce...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
na twoim miejscu już bym zaczęła robić badania ... ja zrobiłam ten błąd i po roku starań .. udało się co prawda , ale poroniłam wtedy już chorowałam czego nie wiedziałam...i nie było szans na utrzymanie bez leków o czym nie wiedziałam ... od tamtego czasu minął kolejny rok i mimo leczenia i monitoringów na razie nic z tego... Lepiej porób sobie chociaż podstawowe hormony ... jeśli nie chcecie tracić więcej czasu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Komentujesz jako gość. Jeśli posiadasz konto, zaloguj się.
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

Zaloguj się, aby obserwować  

×