Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Rodzice i znajomi odkryli moje kłamstwa !!! Muszę uciekać z tego miasteczka

Polecane posty

Gość gość

Wszystko sie wydało, po prostu wpadłam, zostałam osmieszona, w domu byla ogromna awantura, krzyki, placz... Wyszło na jaw, ze - wcale nie dostałam się na dwa kierunki studiów - nie skonczylam filologii angielskiej, rodzicom sciemnialam ze to sekretariat byl nieczynny, a to nie wplacilam za dyplom etc - nie jestem studentką III roku prawa na UW - nie pracowałam w wakacje i w ferie i nie odłożyłam zadnych pieniedzy na konto (mama chciala pozyczyc 1000zł, naciskala az w koncu jej znajoma sprawdzila moje konto, mama podejrzewala ze nie mam tych pieniedzy, nie ma upowaznienia ale w banku ma kolezanke, ktora nie takie rzeczy jej robila :( ) - to, ze zamiast chodzic na studia błąkałam sie po sasiednim miescie powiatowym, po galeriach, a spalam na działce u babci Wszystko sie wydalo, niemal w tym samym czasie moja ex znajoma z dawnego technkum odkryla prawde, ze wcale na UW mnie nie blyo i nie ma, moja mama odkryla prawde i musialam wszystko powiedziec. Wszyscy sie teraz ze mnie smieją i wytykają palcami, ojciec kazal mi w********ac do roboty, bo oszustki i lenia nie bedzie utrzymywal, moja 15 letnia siostra mowila ze od poczatku to podejrzewala, ze kłame i sciemniam. Rozumiem ich, ale ja sie nie nadaje do zadnej pracy, nie wiem co teraz zrobie ? chyba wroce do prostytucji, kiedys majac 18 lat spotkalam sie z dwoma facetami kilka razy za kase ale bardzo tego zalowalam mialam tzw moralniaka :(

Gość gość
nie warto klamac

Gość gość
Nie wierzę w to. Nikt chyba nie jest tak głupi..

Gość gość