Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Wesele małym kosztem

Polecane posty

Gość gość

Witam wszystkich serdecznie ! W przyszłym roku planuje ślub cywilny z przyjęciem weselnym i zastanawiam sie nad opcja zorganozowania wesela w przydomowym pgrodzie badz jakims zajezdzie najlepiek nad jeziorem, jednocześnie aby koszty byly jak najmniejsze. Mieszkam w Bydgoszczy. Czy ktos z Was ma doświadczenie w tych sprawach, moglby mi polecic jakis dobry o tani katering przypadku wesela w ogrodziwe, badz jakies przytulne miejsce do zorganizowania wesele na sali. Moze ktos z Was organizowal wesele na wlasna reke i chcial sie podzielic wrazeniami praz jak to wyszlo finansowo. Dodam , ze wesele bedzie na 50 osòb. Z gory dziekuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość WiolaJag
Nasze wesele odbyło się w remizie, i wbrew obiegowym opiniom: tak, w dzisiejszych czasach jest coś takiego jak remiza i organizuje się tam wesela! Wcale nie było wiejskie i przez większość gości(ok.100 osób) było okrzyknięte imprezą stulecia. Sama sala to koszt ok. 1000zł + rachunki (ok. 200zł). Mieliśmy ekipę gotującą + kelnerów (1800zł), produkty spożywcze kupowaliśmy sami (ok.3000zł). Ciasta robiła kucharka (500zł). Alkohol (ok.1700zł + bimberek 180zł). Wiejski stół (400 zł). Napoje (ok.300 zł). Wszystkiego było strasznie dużo, niczego nie zabrakło a były jeszcze poprawiny po których połowę rodziny obdzieliliśmy żywnością na tydzień :) Dekoratorka 500 zł + żywe kwiaty (chyba ze 150zł). Do tego dochodzą koszty jak każdego wesela typu DJ, auto, kieca, garnitur itp. Ogólnie ze wszystkim wesele wyniosło nas ok 20 tys. Jedyne czego żałujemy to to, że porywając się na samodzielne przygotowanie (dosłownie wszystko zrobiliśmy we dwoje) nie obliczyliśmy, że nie jesteśmy niezniszczalni i zwyczajnie byliśmy przemęczeni na własnym weselu zamiast się bawić. Ale myślę że przy dobrej pomocy ze strony rodziny da się tego spokojnie uniknąć :) W razie jakichkolwiek pytań pisz śmiało :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
najtaniej to skorzystac z uslug ksiedza [podczas koledy :classic_cool:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Żeby było taniej to można zrezygnowac z kamerzysty, fotografa i zespołu. Zamiast tego ostatniego można wynając dj, na pewno wezmie mniej. Tu http://www.artmargot.pl/ masz firmę, która współpracuje z dj. Wiec jak cos to ci pomoze znaleźć dobrego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Z narzeczonym również planujemy wesele na ok 50 osób i przeliczamy koszta związane ze wszystkimi d**erelami począwszy od sali, kościoła, wystroju po szczegóły. Problemem największym okazuje się kuchnia bo z jeden strony chcielibyśmy sami ugotować ale z drugiej strony zastanawiamy się nad posiłkami na dowóz - podobno cenowo wychodzi podobnie biorąc pod uwagę cały zestaw obiadowy jakiś klasyczny rosól ciepłe drugie danie no i dodatkowe dania w ciągu nocy bo goście nie padli :)) Znajomi mi polecili tą knajpkę ale jeszcze myślimy - http://krakowskiemetro.pl/dostawy/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
A my zdecydowaliśmy się na wedding plannera i zmieściliśmy się ze wszystkim w kwocie 39 000 zł za 100 osób. Salę mielismy piękną! Wedding planner to http://miracolo-slub.pl. Kwiaty mielismy z Artico http://www.artico.com.pl jesli chcesz namiary na fotografa też mogę ci dać ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×